Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Bohaterowie - Daggoth
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Szczegóły trybu Wyzwań i kolejne prognozy finansoweSzczegóły trybu Wyzwań i kolejne prognozy finansowe
Sobota, 24.07.2010, 12:58 :: deimos :: komentarze (0)Sobota, 24.07.2010, 12:58 :: deimos :: komentarze (0)

Premiera gry już na dniach, trenując więc jeszcze cierpliwość rzućmy okiem na trochę nowych danych, dotyczących SC2.

Na stronie battle.netu pojawiło się małe wprowadzenie do specjalnych misji, przygotowujących początkujących graczy do potyczek w internecie.

Nethaera zaznacza:

Misje mają szeroki zakres - od nauki kompozycji armii, po zaawansowane zadania jak np. kontrola całej armii przy użyciu hotkeyów. Gracze, którzy poradzą sobie z wyzwaniami, nabędą umiejętności potrzebnych w grach multiplayer.

Jedną z przykładowych misji, jest Harbinger of death:

(...)W misji tej, gracze rzuceni są na czoło protosskiego frontu. Wyzwanie przetestuje do granic możliwości umiejętności micro, przy wyłącznym korzystaniu z hotkeyów - celem jest zabicie tak wielu przeciwników, jak to możliwe. Po zapisaniu grup, gracze będą mieli ograniczony czas na przywołanie posiłków, równoległą kontrolą starć i poprowadzenie swoich sił do zwycięstwa.

Dla weteranów Brood War, misje te mogą wydać się zbyt proste, jednak początkujący z pewnością docenią wprowadzenie tego typu.

Czas teraz na kolejną informację finansową - otóż, jak donosi serwis Gamasutra, Blizzard może w pierwszym roku może sprzedać nawet 7 milionów kopii SC2, co daje 350 milionów dolarów przychodu. Autorzy zaznaczają jednak, iż dane z Korei mogą sprawić, iż szacowana kwota zostanie przekroczona. Wiele więc można mówić o okresie oczekiwania i jakości StarCrafta 2, ale całość z pewnością Blizzardowi się opłaci.

Na koniec smutna wiadomość, powiązana ze StarCraftem 2 - działalność kończy znany wszystkim klan Templars of Twilight, który znacie za pośrednictwem graczy, takich jak: Mondragon, ParanOid, GohaN, czy HayprO.

Przyczyną rozpadu było odejście sporej części graczy do dywizji poświęconych StarCraftowi 2 i w związku z tym, coraz słabszy kontakt między zawodnikami. Mondragon uznał więc, że jest to najlepszy moment na zamknięcie pewnego rozdziału i umożliwienie rozwoju graczom, którzy postanowili obrać nową drogę. GGs ToT!


Źródła: Informacje o Wyzwaniach | Gamasutra | Oficjalna strona ToT

SC2 News
Duchy Przeszłości - nowy trailer SC2Duchy Przeszłości - nowy trailer SC2
Czwartek, 22.07.2010, 13:44 :: Negro :: komentarze (2)Czwartek, 22.07.2010, 13:44 :: Negro :: komentarze (2)

W dniu wczorajszym odblokowany został ostatni materiał w kampanii promocyjnej Dominum. To co zobaczyliśmy przebiło wszystkie dotychczasowe materiały. Otóż Blizzard przygotował nowy trailer StarCrafta II. Filmik z powodzeniem mógłby reklamować jakąś superprodukcję z Hollywood. Nie od dziś wiadomo, że nowy StarCraft ma być bardzo epicki. Jeżeli jednak ktoś nadal ma co do tego wątpliwości - ten film powinien całkowicie je rozwiać. Zapraszamy do oglądania, najlepiej w HD na pełnym ekranie.

Obejrzyj na YouTube w jakości Full HD

SC2 News
Ruszyła strona społecznościowa SC2Ruszyła strona społecznościowa SC2
Niedziela, 18.07.2010, 20:01 :: deimos :: komentarze (0)Niedziela, 18.07.2010, 20:01 :: deimos :: komentarze (0)

Wszystkie informacje w jednym miejscu!

Oficjalnie ruszyła strona poświęcona wszelkim informacjom na temat StarCrafta 2. W pokazywanym serwisie można będzie poznać najbardziej aktualne wiadomości ze świata gry, rozmawiać na forum, znajdziemy tam sekcje konkursów, galerię fanów, newsy z dziedziny e-sportu, czy też informację na temat naszych znajomych. Z panelu użytkownika mamy bezpośredni dostęp również do konta StarCrafta 2 na portalach YouTube, Facebook czy twitter. W dziale media możemy pobrać screenshoty z gry, grafiki, filmy, tapety czy też dzwonki na komórkę. Zapowiadany jest także poradnik dla początkującego gracza StarCrafta II, ale i wiadomości dla zaawansowanych, takie jak instrukcja do edytora map, informacje o uniwersum StarCrafta oraz wiele innych.

Wygląda więc na to, że StarCraft 2 naprawdę ma ambicje (a raczej Blizzard poprzez SC2) ku jak najbliższej obecności przy graczach każdego rodzaju. Każdy znajdzie coś dla siebie i miejmy nadzieję, iż strona funkcjonować będzie bardzo sprawnie, choć może być ciężko przebić się przez istniejącą już masę serwisów poświęconych grze. Bądźmy jednak dobrej myśli.


Źródło: Strona społecznościowa SC2

SC2 News
Data końca bety i garść innych informacjiData końca bety i garść innych informacji
Sobota, 17.07.2010, 19:05 :: deimos :: komentarze (0)Sobota, 17.07.2010, 19:05 :: deimos :: komentarze (0)

Pojawiały się już informacje na ten temat, ale teraz mamy oficjalne potwierdzenie: beta zakończy się w poniedziałek 19 lipca. Dlatego wykorzystajcie ten ostatni weekend nabierając ochoty na pudełkową wersję gry, czasu zostało już naprawdę niewiele. Oczywiście wszystko to jest dopiero początkiem przygody, jaką stanowi premiera StarCrafta 2 i miejmy nadzieję, iż emocje nie opadną ani na chwilę.

Drugim newsem jest uściślenie informacji o Real ID, które pojawiło się niedawno na forum:

Czy macie plany, by gracze nie musieli pokazywać swoich prawdziwych imion znajomym swoich znajomych podczas korzystania z funkcji Real ID?

Tak, jak w przypadku każdej nowej funkcji i teraz ocenialiśmy użyteczność Real ID. (...)Wiemy jednak, że niektórzy gracze woleliby nie pokazywać swoich danych, umieściliśmy więc możliwość wyłączenia pojawiania się na listach znajomych naszych znajomych - dodamy tę funkcję krótko po premierze gry - więcej informacji pojawi się w nadchodzących tygodniach.

Czym jest "kod postaci"?

Gdy logujesz się pierwszy raz do StarCrafta 2, zostajesz poproszony o wpisanie imienia, którego potem używać będziesz na Battle.necie. By gracze mogli wybrać dowolne imię, nawet powtarzające się, każdemu przypisany zostanie 3-cyfrowy kod, identyfikujący daną osobę. Pisząc na forum pojawiać się będzie wybrana nazwa i ten właśnie kod.

Jakie macie plany poprawienia moderacji forów, skoro sposób wyświetlania nazw się zmienił?

Nasze fora, poczynając od StarCrafta 2 będą lepiej moderowane, dodana zostanie także funkcja oceniania wpisów, umożliwiająca graczom wskazanie najbardziej konstruktywnych rozmów oraz pomagająca moderatorom identyfikację jakości dyskusji. Czynniki te, połączone z nowym systemem wyświetlania nazw wspomogą budowanie pozytywnej atmosfery, opartej na interakcji i odpowiedzialności.

Na koniec, jak donosi serwis Gamasutra proces tworzenia SC2 i wszystko co z nim związane pochłonęło już ponad 100 milionów dolarów. Kwota ta mocno przemawia do wyobraźni i daje pojęcie o skali przedsięwzięcia, jakim jest StarCraft 2. Taka ilość pieniędzy nie mogła zostać zmarnowana, gdy mówimy o grze Blizzarda.


Źródła: Forum Battle.net - koniec bety | Gamasutra | Forum Battle.net - informacje o Real ID

SC2 News
Beta SC2 Patch #17Beta SC2 Patch #17
Åšroda, 14.07.2010, 20:54 :: deimos :: komentarze (0)Åšroda, 14.07.2010, 20:54 :: deimos :: komentarze (0)

Zostaje coraz mniej czasu do premiery StarCrafta 2, nie ustają więc kolejne patche. Tym razem łatka przywraca statystyki sprzed wyłączenia serwerów - ponowne uruchomienie przyniosło trochę tymczasowych zmian, które były wyłącznie testowe. Jeśli więc narzekaliście na wydłużony czas budowy Koszar lub jednostek - teraz wszystko wraca do normy. O zmianach możecie oczywiście przeczytać TUTAJ.


Źródło: Forum Battle.net

WCG News
Polskie finały WCG - podsumowanie konferencji prasowejPolskie finały WCG - podsumowanie konferencji prasowej
Poniedziałek, 12.07.2010, 13:36 :: Negro :: komentarze (0)Poniedziałek, 12.07.2010, 13:36 :: Negro :: komentarze (0)

wcg2010

Tuż przed godziną 13:00 zakończyła się trwająca niemal godzinę konferencja prasowa dotycząca polskich finałów World Cyber Games. Przedstawiamy wam podsumowanie najważniejszych informacji, jakie podane zostały w trakcie rozmowy.

Na początek warto wspomnieć o głównych partnerach imprezy. Są nimi:
=> Samsung
=> Euro RSCG 4D
=> HeadShot Media
=> Cropp Town
=> Multikino

Z ostatnim z wymienionych partnerów wiąże się również lokalizacja tegorocznych finałów. Polskie finały WCG odbędą się 22 sierpnia (niedziela) w Multikinie w Złotych Tarasach (Warszawa). Wcześniejsza w porównaniu z poprzednimi latami data wynika z wcześniejszych niż zwykle finałów światowych, które odbędą się w dniach 30 września - 3 października w Los Angeles. Drugą innowacją jest to, że w tym roku polskie finały rozegrane zostaną w ciągu jednego dnia.

Konsekwencją skrócenia czasu rozgrywek jest zmniejszenie liczby meczy, jakie rozegrane zostaną na finałach. W tym roku we wszystkich konkurencjach rozegrane zostaną jedynie półfinały oraz finały, czyli w Warszawie zobaczymy tylko 4 graczy / 4 drużyny w każdej z konkurencji.
A konkurencji (platform) w tym roku jest pięć:
=> StarCraft: Brood War
=> WarCraft III: The Frozen Throne
=> Counter-Strike 1.6
=> TrackMania
=> FIFA 10

W trakcie konferencji wyraźnie zaznaczone zostało, że strefa dla kibiców będzie całkowicie odizolowana od graczy, aby ci ostatni mieli całkowity spokój w trakcie rozgrywek. Nie oznacza to, że kibice zostaną całkowicie od graczy odcięci. Rozgrywkom towarzyszyć będą kamery, także wszyscy zainteresowani będą mogli zobaczyć nie tylko przebieg gry ale również zawodników.
Organizatorzy wielokrotnie podkreślali, że w tym roku kibice mają być dopieszczeni. Z tego powodu zorganizowanych zostanie wiele imprez i atrakcji towarzyszących, w tym również konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, przy czym duża część imprez towarzyszących ma być niespodzianką.

Lokalizacja tegorocznych finałów daje organizatorom większe możliwości logistyczne, co przełożyć się ma na większe korzyści zarówno dla prasy jak i wszystkich kibiców. Między innymi poprawione w stosunku do poprzedniego roku ma być informowanie o aktualnych wynikach. Inna sprawa, że już mniejsza liczba graczy automatycznie eliminuje dużą część zamieszania, z jakim spotykaliśmy się w zeszłym roku. Dla wygody kibiców do transmisji meczy wykorzystane mają być również obszerne sale kinowe.

Rozszerzając temat po za finały WCG organizatorzy poinformowali, że chcą zwiększyć zainteresowanie społeczeństwa e-sportem, który w Polsce nadal zbyt popularny nie jest. W tym celu planowane jest wyjście z informacjami o WCG po za media branżowe. (Czyżby podsumowanie rozgrywek w wieczornych Wiadomościach?) Również na oficjalnej polskiej stronie WCG ma znaleźć się więcej informacji dla osób mniej obytych ze sceną gamingową. Przykładem mogą być sylwetki polskich graczy.

Na koniec kilka słów o tym co przed finałami. Eliminacje online rozpoczną się one już 19 lipca i potrwają 3 tygodnie. Eliminacje podzielone zostaną na 3 tury, każda trwać będzie tydzień. Dwa dni wcześniej rozpoczęte zostaną zapisy do danej tury - zapisy do tury I rozpoczynają się 17 lipca. Należy pamiętać że liczba miejsc mimo wszystko będzie ograniczona i liczy się kolejność zgłoszeń.

To tyle jeżeli chodzi o dzisiejszą konferencję prasową. Oczywiście jeżeli macie jakieś pytania zachęcamy do ich zadawania - tak w komentarzach jak i indywidualnie (np. mailowo). Oczywiście, podobnie jak w zeszłym roku nasza redakcja obecna będzie na finałach, skąd postaramy się wam możliwie najlepiej relacjonować rozgrywki.

Wszystkich spragnionych dodatkowych informacji o WCG zapraszamy już dziś na pierwszy WCG Raport Specjalny, który transmitowany będzie na stronie HeadShot Media.


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona