Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Corsair
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Blizzard News
BlizzCon 2009 - Panele dyskusyjne StarCraft IIBlizzCon 2009 - Panele dyskusyjne StarCraft II
Wtorek, 12.05.2009, 21:46 :: Negro :: komentarze (0)Wtorek, 12.05.2009, 21:46 :: Negro :: komentarze (0)

blizzcon2009Blizzard zaktualizował stronę BlizzConu. Wśród wielu nowych informacji są… również te, które najbardziej interesują… nas - opublikowano listę paneli dyskusyjnych, jakie odbędą… się na imprezie. W przypadku StarCrafta II są… to:

GAMEPLAY
Twórcy StarCrafta II opowiedzą… o procesie projekcyjnym gry oraz o ewolucji mechaniki nadchodzą…cego sequela blizzardowskiej strategii czasu rzeczywistego.

LORE (WIEDZA)
Autorzy kształtują…cy cią…gle rozrastają…ce się uniwersum StarCrafta zaktualizują… zarys bohaterów i wydarzeń w międzygwiezdnej wojnie pomiędzy Terranami, Protossami i Zergami.

ART
Dołą…cz do artystów Blizzard Entertainment w dyskusji na temat charakterystycznego stylu artystycznego uniwersum StarCrafta, oraz o tym jak styl ten ewoluował w trakcie projektowania gry.

Ponadto odbędą… się jeszcze 3 dyskusje wspólne dla wszystkich gier Blizzarda:
Cinematics
Sound & Music (Dźwięk i Muzyka)
DVD / Video Production (Produkcja DVD / Video)

Można by rzec, że są… to właściwie stałe elementy każdego BlizzConu, jednak to właśnie one dostarczają… zawsze najwięcej informacji zarówno o grze jak i samym uniwersum StarCrafta.


Źródło: Blizzard BlizzCon
TÅ‚umaczenie: Negro

Site News
StarCraft2.net.pl - Drzewka technologiczneStarCraft2.net.pl - Drzewka technologiczne
Wtorek, 12.05.2009, 21:44 :: Negro :: komentarze (1)Wtorek, 12.05.2009, 21:44 :: Negro :: komentarze (1)

Informujemy, że serwis StarCraft2.net.pl przygotował drzewka technologiczne Terran oraz Protossów w StarCraft II. Praca wykonana jest na prawdę bardzo solidnie i ładnie toteż zachęcamy do zapoznania się z tymi pozycjami, tym bardziej, że póki co własnych niestety nie posiadamy. Drzewko technologiczne Zergów będzie opracowane wkrótce.

Terran Tech TreeProtoss Tech Tree


Źródło: StarCraft2.net.pl

Wywiad
Dustin Browder dla GameStar - tłumaczenieDustin Browder dla GameStar - tłumaczenie
Poniedziałe, 11.05.2009, 00:37 :: Negro :: komentarze (2)Poniedziałe, 11.05.2009, 00:37 :: Negro :: komentarze (2)

Trzy dni temu, w czwartek informowaliśmy was o tym, że niemiecki serwis GameStar przeprowadził ekskluzywny wywiad z Dustinem Browderem, głównym projektantem StarCrafta II. Mimo iż wywiad zawiera informacje, które już wcześniej były publikowane nadal jest w nim dużo ciekawych wiadomości. Dlatego też dzisiaj, jako jedyni w Polsce prezentujemy wam pełne tłumaczenie tego wywiadu.
Tłumaczenia tego niekrótkiego tekstu z języka angielskiego podją…ł się Deimos0, za co wszyscy bardzo mu dziękujemy.

Tłumaczenie całego wywiadu znajduje się TUTAJ.


Korzystają…c z okazji chciałbym wszystkich poinformować, że do naszego grona redaktorskiego (lub moderatorskiego, jeżeli ktoś woli) dołą…czyli Deimos0 oraz Spychi. Chłopakom gratulujemy awansu a innych zachęcamy do udzielania się na stronie.


Źródło tłumaczenia: Team Liquid

SC2 News
Brood Lord, Raven oraz High Templar - nowe informacjeBrood Lord, Raven oraz High Templar - nowe informacje
Sobota, 09.05.2009, 17:20 :: Negro :: komentarze (2)Sobota, 09.05.2009, 17:20 :: Negro :: komentarze (2)

Nie milkną… dyskusje na temat nowych mechanizmów dla poszczególnych ras, co przyćmiło najwyraźniej bardziej szczegółowe dane - chodzi mianowicie o Brood Lorda, jednostkę Zergów wspomnianą… w jednym z poprzednich fansite'owych Q&A. Na szczęście wzmianka o tym nowym wzmocnieniu sił Roju nie uszła uwadze Freelancera ze StarCraft Wire, dzięki czemu już teraz można zobaczyć model, który przedstawia właśnie Brood Lorda.

Dla przypomnienia cytat z Q&A Starfeedera:

Zergowie mają… nową… jednostkę szturmową…, znaną… jako Brood Lord. Jest naprawdę silny! Jest o wiele groźniejszy niż Guardian, lecz wcią…ż mutuje z formy Mutaliska. Wspomniana jednostka zastą…pi Swarm Guardiana, będzie również miała nowy wizerunek graficzny. Brood Lord obecnie posiada 350 PŻ, zasięg - 9, zadaje 25 obrażeń i przy każdym ataku tworzy Broodlinga, który będzie żył tylko kilka sekund zadają…c pomniejsze obrażenia.

Jak widać, siły Zergów wcią…ż potrafią… zaskoczyć, a tak silna jednostka, o ile oczywiście nie będzie wymagała zbyt dużych nakładów finansowych, stanowić będzie poważny atut w natarciach na siły pozostałych ras. Zergów w StarCraft 2 na pewno nie będzie można lekceważyć.

Uaktualnienia nie minęły również Nighthawka oraz High Templara - obie jednostki otrzymały nowe zdolności. Ważna uwaga - obecnie Nighthawk został przemianowany na Ravena. Oto cytaty dotyczą…ce obu umiejętności:

Raven:
Dron obronny - Tworzy drona, przechwytują…cego wrogie pociski/rakiety wystrzeliwane ze struktur obronnych, np. terrańskich wieżyczek.

High Templar:
Plasma Surge - Zdolność podobna do tej, wykorzystywanej przez Shield Battery. Pozwala naładować tarcze protosskich jednostek w wyznaczonym obszarze.

Blizzard nie ustaje w uaktualnieniach nawet w obliczu szybko zbliżają…cej się bety, widać dzięki temu jak wiele pracy wkładane jest w samą… grę i to, by jak najbardziej podobała się ona fanom. Protosskich graczy z pewnością… ucieszy wzmocnienie starej zdolności ładowania tarcz, szczególnie fakt, iż jest to umiejętność obszarowa.


Źródła: StarCraft Wire | Team Liquid
TÅ‚umaczenie: Deimos0

Site News
StarCraft Legacy powraca!StarCraft Legacy powraca!
Sobota, 09.05.2009, 03:30 :: Negro :: komentarze (5)Sobota, 09.05.2009, 03:30 :: Negro :: komentarze (5)

scl1scl1 Wreszcie! Po długiej nieobecności do życia, w zupełnie nowej formie wraca jeden z najstarszych i najlepszych serwisów o StarCrafcie w sieci - StarCraft Legacy. Jak strona prezentuje się w nowej szacie? Jednym słowem - oszałamiają…co! Nowy system i szata graficzna są… nie tylko ładniejsze i bardziej dopracowane, ale też bardziej funkcjonalne i intuicyjne.

Po wejściu na stronę od razu w oczy rzuca się nowe wielkie logo z Wysokim Templariuszem (fragment tego loga widzicie po prawej). Zaraz potem naszą… uwagę przykuwa sporych rozmiarów hologram Wysokiego Templariusza znajdują…cy się na szczycie prawego menu. Co ciekawe - hologram ten jest nie tylko ozdobnikiem ale animowanym menu służą…cym do surfowania po części społecznościowej serwisu i obsługi własnego konta.

Skoro już jesteśmy przy części społecznościowej warto dodać, że serwis dorobił się kilku zupełnie nowych funkcji. Po pierwsze dorobił się własnego Forum które zostało wydzielone z BlizzForums i teraz jest zintegrowane ze stroną…. Kolejną…, jeszcze ciekawszą… fukcją… jest System Blogów. Pozwala on na prowadzenie własnego bloga każdej zarejestrowanej na stronie osobie. Ostatnią… nową… funkcją… jest cotygodniowy oficjalny Newsletter podsumowują…cy wszystkie informacje dotyczą…ce SC z danego tygodnia.

Strona zawiera oczywiście wszystkie zasoby, jakie znajdowały się na niej wcześniej. Co więcej - została uzupełniona o zupełnie nowe materiały zwią…zane z ogólną… wiedzą… o Uniwersum StarCrafta takie jak obszerne streszczenia dodatków Insurrection oraz Retribution czy też rozszerzony artykuł StarCraft Story opisują…cy całą… historię przedstawioną… w grze i wszystkich dodatkach.

W ramach przypomnienia - nadal czekamy na nową… wersję StarCraft.org - drugiej obok StarCraft Legacy bardzo znanej i leciwej już strony, a jednocześnie oficjalnej Bazy Map do StarCrafta.


Źródło: StarCraft Legacy

SC2 News
Dustin Browder podsumowuje zmiany w SC2Dustin Browder podsumowuje zmiany w SC2
Pi?tek, 08.05.2009, 20:33 :: Deimos0 :: komentarze (0)Pi?tek, 08.05.2009, 20:33 :: Deimos0 :: komentarze (0)

Dobrych wiadomości nigdy za mało, więc kolejny z pracowników Blizzarda - znany wszystkim Dustin Browder - dał się namówić na mały wywiad. Wydaje się, iż jest to wywiad jeszcze z WWI 2008, jednak każda porcja informacji bezpośrednio ze źródła jest ważna. Pozostaje więc oddać głos serwisowi GameStar i odpowiadają…cemu Dustinowi.

Przechodzą…c natomiast do samego wywiadu, jeśli ktoś ma ochotę, pod TYM adresem znajdzie oryginalną…, niemiecką… treść.

TÅ‚umaczenie fragmentu wywiadu:

GameStar:
W SC2 znajdą… się znane już rasy - nie brzmi to jak poważna innowacja. Czy mimo to rozgrywka multiplayer będzie się różnić od pierwowzoru?

Dustin Browder: Ciężko powiedzieć. Wszystko zależy od ostatecznego zbalansowania. Wiecie jak świetny pod tym względem był pierwszy SC - w sequelu zmieniliśmy sporo, chcemy się jednak zorientować co spodoba się graczom, a co nie - po to pracujemy nad betą….

GameStar:
Co będzie działo się podczas beta-testów?

Dustin Browder: Zobaczymy które taktyki okażą… się popularne - w ten sposób sprawdzimy, które elementy gry działają… jak należy. Później dopracujemy całość pod ką…tem większej grywalności różnych sposobów prowadzenia meczy. Zdanie graczy zawsze było dla nas bardzo ważne, spójrzcie zresztą… jak zmienił się StarCraft i Brood War, dlatego możliwe, że SC2 będzie znacznie się różnił od tego, co pokazujemy teraz.

GameStar:
Co obecnie stanowi największą… różnicę w porównaniu do pierwszego StarCrafta?

Dustin Browder: Będzie to chyba mobilność - ze względu na nowe środki transportu rasy są… bardziej elastyczne w swoich działaniach.

GameStar:
Swoją… drogą… - dlaczego zmieniliście Nydus Canal? Gdy graliśmy Zergami po raz pierwszy, musieliśmy przedrzeć się tym ogromnym robalem za linię wroga. Obecnie mamy po prostu strukturę, przypominają…cą… Worma wyglą…dem. Stara wersja była znacznie fajniejsza!

Dustin Browder: Racja, lecz sprawiało nam to więcej problemów - zbyt wiele czasu musieli byśmy poświęcić, by gracze mogli kontrolować Worma tak, jak sobie to wyobrażaliśmy. Poza tym, nie wpływał on zbyt dobrze na balans rozgrywki, więc nie zobaczycie go w Wings of Liberty. Wcią…ż jednak rozmawiamy na jego temat i być może pojawi się w przyszłości.

GameStar:
Czy sojusznicy mogą… korzystać ze swoich Nydus Canal?

Dustin Browder: Obecnie nie. Dopiero co stworzyliśmy listę zdolności, które będą… wpływały na graczy sojuszniczych, Nydus nie znalazł się na razie na niej. Co Ty o tym myślisz?

GameStar:
Była by to co najmniej interesują…ca zdolność w kwestii taktyki i planowania. Dlaczego by nie spróbować?

Dustin Browder: Zobaczymy.

Małe podsumowanie:

  • W obecnym buildzie, gra wymaga o wiele wiÄ™cej micro niż w oryginalnym StarCraft
  • Mobilność to najwiÄ™ksza różnica miÄ™dzy SC2 a SC1
  • Sojusznicy nie mogÄ…Â… korzystać nawzajem ze swoich Nydus Canal
  • Na najtrudniejszym poziomie, SI oszukuje otrzymujÄ…Â…c wiÄ™cej minerałów, lecz nie korzysta już z maphacka
  • Mothership nie sprawdza siÄ™ jako superbroÅ„, lepiej wykorzystywać go jako jednostkÄ™ wsparcia
  • W rozgrywce multiplayer wystÄ™pujÄ…Â… efekty pogodowe
  • Cykl dnia i nocy nie zostanie dodany w potyczkach, ze wzglÄ™du na sÅ‚abÄ…Â… widoczność
  • Być może dodane zostanÄ…Â… asymetryczne mapy

Nie są… to może rewolucyjne wieści, ale jak zawsze unaoczniają… drogę, którą… SC2 już przebył, a jaka wcią…ż jeszcze przed nim. Możemy więc oczekiwać naprawdę dużych zmian, tym bardziej gdy programiści wezmą… pod lupę ewentualne błędy podczas trwania bety - wszyscy którzy posiadają… klucze niech więc mają… oczy szeroko otwarte i uważają… na wszelkie potknięcia. Ostatecznie, zależy nam przecież na tym, by SC2 naprawdę okazał się hitem.


Źródło: StarCraft Wire
TÅ‚umaczenie: Deimos0


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona