Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protosss Probe
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Odpowiedzi na pytania zwi膮zane z bet膮Odpowiedzi na pytania zwi膮zane z bet膮
Pi膮tek, 12.02.2010, 19:25 :: deimos :: komentarze (0)Pi膮tek, 12.02.2010, 19:25 :: deimos :: komentarze (0)

Tak oczekiwana deklaracja nie mog艂a przej艣膰 bez echa w艣r贸d graczy. Pojawi艂o si臋 wiele pyta艅 i w膮tpliwo艣ci, dotycz膮cych udost臋pnienia pr贸bnej wersji StarCrafta 2. Na szcz臋艣cie wszelkie problemy staraj膮 si臋 rozwi膮za膰 pracownicy Blizzarda. W tej ods艂onie na pytania odpowiada艂 nieoceniony Karune.

  1. Czy mo偶esz zdradzi膰 og贸ln膮 liczb臋 os贸b, kt贸re dostan膮 dost臋p do bety dzi臋ki opt-in i jakie kryteria stosowane s膮 przy odrzucaniu danych graczy (np. s艂aba karta graficzna)? Chcia艂bym te偶 wiedzie膰 ile os贸b zaprosicie po pierwszych przyj臋ciach.

    Jak mo偶na si臋 spodziewa膰, zaprosze艅 b臋dzie wiele. Beta b臋dzie w stanie obs艂u偶y膰 naprawd臋 du偶膮 ilo艣膰 graczy - podczas BlizzConu 08 oko艂o 20 tysi臋cy os贸b otrzyma艂o klucze, kt贸re mog膮 wykorzysta膰 do gry w SC2. Postaramy si臋 w艂膮czy膰 tak wielu graczy w jak najkr贸tszym czasie, ilu tylko b臋dziemy mogli. Konfiguracja sprz臋towa jest naturalnie istotna, cho膰 naszym celem jest sprawdzenie dzia艂ania na r贸偶nych konfiguracjach.

  2. Czy nie wiecie, co z zaproszeniami do bety dla klient贸w DirecTV?

    My艣l臋, 偶e zostan膮 przys艂ane gdy ruszymy z ca艂ym programem.

  3. Mam dwa pytania:
    1) Pierwszy etap zaprosze艅 obejmie r贸wnie偶 osoby obj臋te opt-in, czy tylko posiadaczy kluczy? Wiem, 偶e Wrath (of the Lich King - dop. Deimos0)tak mia艂, mimo mniejszej liczby gwarantowanych zaprosze艅.
    2) Czy pierwsza grupa graczy z opt-in zosta艂a ju偶 wylosowana, czy te偶 wci膮偶 jest szansa na dostanie si臋 w tej pocz膮tkowej fazie?

    1) Dost臋p uzyskaj膮 zar贸wno posiadacze kluczy, jak i wylosowani gracze.
    2) Je艣li kto艣 jest zainteresowany uczestnictwem w becie wci膮偶 ma szanse na znalezienie si臋 w pierwszej fali graczy.

  4. Karune, mo偶esz zdradzi膰 ilu pracownik贸w Blizzarda b臋dzie wsp贸艂zawodniczy膰 z nami?

    B臋dzie ich wielu, w tym ja (jako Karune). Oczekujcie wi臋c powa偶nych wyzwa艅.

  5. Chodz膮 s艂uchy, 偶e Galaxy (edytor) b臋dzie dost臋pny w wersji beta. Je艣li tak, czy zostanie do艂膮czony od razu? Czy my艣leli艣cie mo偶e o konkursie na najlepsz膮 map臋? Ciekawym wyj艣cie mog艂o by by膰 nagrodzenie zwyci臋zc贸w pude艂kowymi wersjami SC 2.

    Edytor Galaxy jest elementem, kt贸ry zesp贸艂 traktuje bardzo powa偶nie. Ci臋偶ko pracuj膮 nad zapewnieniem jak najlepszej u偶yteczno艣ci tego narz臋dzia. W zwi膮zku z tym, Galaxy nie b臋dzie dost臋pny od razu, ale w miar臋 poprawek nanoszonych na wersj臋 beta.

  6. Czy w grze pojawi si臋 Mi艣 Panda?

    Uwielbiamy ukryte elementy w naszych grach, wi臋c rozgl膮dajcie si臋 uwa偶nie.

  7. Czy Obelisk jest wci膮偶 w grze?

    Nie. Umiej臋tno艣膰 Warp, przyspieszaj膮ca produkcj臋 lub badania przeniesiona zosta艂a do Nexusa. Daje to sporo nowych mo偶liwo艣ci taktycznych i z rado艣ci膮 przekonamy si臋, na jakie sposoby u偶ycia wpadn膮 gracze.

Zhydaris potwierdzi艂 tak偶e, 偶e niestety posiadacze Mac贸w nie b臋d膮 mogli testowa膰 SC2, natomiast Xordiah podkre艣li艂a raz jeszcze, 偶e ka偶dy ma r贸wne szanse przyst臋puj膮c do opt-in. Dlatego warto przy艂膮czy膰 si臋 do tego programu nawet dzi艣.


殴r贸d艂o: SC Legacy
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Beta StarCraft 2 jeszcze w tym miesi膮cuBeta StarCraft 2 jeszcze w tym miesi膮cu
艢roda, 10.02.2010, 23:33 :: Negro :: komentarze (9)艢roda, 10.02.2010, 23:33 :: Negro :: komentarze (9)

Zdaje si臋 nadszed艂 kres naszych nieko艅cz膮cych si臋 oczekiwa艅. Ot贸偶 podczas dzisiejszej konferencji Activision Blizzard og艂oszono, Beta StarCrafta 2 ruszy ju偶 w tym miesi膮cu (lutym).



殴r贸d艂o: Konferencja Prasowa Activision Blizzard

SC2 News
Battle.net 2.0 PreviewBattle.net 2.0 Preview
艢roda, 10.02.2010, 22:30 :: Negro :: komentarze (0)艢roda, 10.02.2010, 22:30 :: Negro :: komentarze (0)

Strona StarCraft2.com zosta艂a wzbogacona o filmik, na kt贸rym Greg Canessa, dyrektor projektowy Battle.net opowiada o zmianach i celach, przy艣wiecaj膮cych firmie przy wdra偶aniu nowej platformy. Ca艂e nagranie znajdziecie TUTAJ, pozosta艂ych zapraszam do streszczenia wypowiedzi.

Pierwsze, co zosta艂o stwierdzone w prezentacji to nastawienie na kilka g艂贸wnych cel贸w: nowe do艣wiadczenia podczas bycia online, wyzwania dla wszystkich, 艂膮czenie spo艂eczno艣ci Blizzarda.

Je艣li chodzi o bycie online - tu nacisk po艂o偶ony zosta艂 na komunikacj臋 ze znajomymi - mo偶liwo艣膰 rozm贸w, umawiania si臋 na gry - wszystko to dost臋pne w艂a艣ciwie w dowolnej chwili za pomoc膮 eleganckiego menu. Poruszony zosta艂 r贸wnie偶 temat osi膮gni臋膰 (achievements), kt贸re mo偶na zalicza膰 w kampanii single player, jak i w rozgrywce wieloosobowej. Nagrodami s膮 portrety (pod zablokowanymi elementami widnieje opis koniecznych do spe艂nienia wymaga艅, by uzyska膰 dan膮 niespodziank臋) i inne detale.

Kwestia wyzwa艅 dotyczy naturalnie rozgrywki - system dopasowuj膮cy graczy, wspomniana wy偶ej mo偶liwo艣膰 rozmowy ze znajomymi w dowolnej chwili - wszystko to ma umo偶liwi膰 czerpanie jak najwi臋kszej rozrywki z czasu sp臋dzanego przy StarCrafcie 2. Co ciekawe, dopasowywanie graczy ma tak偶e sprawdza膰 si臋 z r贸wnie pozytywnymi efektami w meczach grupowych (np. 3v3).

Po艂膮czenie spo艂eczno艣ci ma na celu oczywi艣cie wymian臋 do艣wiadcze艅 mi臋dzy graczami r贸偶nych produkt贸w Blizzarda. Podkre艣lone zosta艂o, 偶e jedn膮 z cech wyj膮tkowych dla Battle.net jest w艂a艣nie nastawienie wy艂膮cznie na gry Blizzarda - r贸wnie偶 przysz艂e. Dzi臋ki takiemu rozwi膮zaniu fani r贸偶nych pozycji b臋d膮 mogli komunikowa膰 si臋 i pr贸bowa膰 swoich si艂 w grach Blizzarda, kt贸rych do tej pory nie poznali (np. gracze WoW zach臋cani do pojedynku w SC2).

Podsumowuj膮c, Battle.net 2.0 zapowiada si臋 naprawd臋 interesuj膮co. Silny nacisk na kontakt graczy oraz ujednolicenie bazy fan贸w mo偶e okaza膰 si臋 kluczem do sukcesu (r贸wnie偶 marketingowego) Blizzarda. Pozostaje wi臋c tylko czeka膰 na uruchomienie serwer贸w i mo偶liwo艣膰 przekonania si臋 na w艂asnej sk贸rze, czym jest nowy Battle.net.


殴r贸d艂o: StarCraft2.com

SC2 News
Polska lokalizacja SC2 - prace wr膮Polska lokalizacja SC2 - prace wr膮
Poniedzia艂ek, 08.02.2010, 14:09 :: Negro :: komentarze (10)Poniedzia艂ek, 08.02.2010, 14:09 :: Negro :: komentarze (10)

Jak informowali艣my ju偶 jaki艣 czas temu prace nad polsk膮 lokalizacj膮 StarCrafta 2 ci膮gle trwaj膮. Co prawda przeciwnicy tego pomys艂u ju偶 na d艂ugo przed publicznym og艂oszeniem t艂umaczenia krytykowali to przedsi臋wzi臋cie na wszelki mo偶liwy spos贸b, jednak dopiero teraz b臋d膮 mieli realny obiekt krytyki. Co gorsza - grono przeciwnik贸w StarCrafta po polsku mo偶e si臋 znacznie powi臋kszy膰. Czemu? Poni偶ej prezentujemy zbi贸r t艂umacze艅 niekt贸rych jednostek na j臋zyk polski.

Protoss (Protosi)
Phoenix - Feniks
Sentry (Nullifier) - Wartownik (Anulator)
Carrier - Lotniskowiec
High Templar - Wielki Templariusz
Dark Templar - Mroczny Templariusz
Zealot - Zelot

Terran (Terranie)
Hellion - Piekielnik
Crucio Siege Tank - Czo艂g
Banshee - zostaje bez zmian
Marine - zostaje bez zmian

Zerg (Zergowie)
Infested Terran - Zainfekowany Terranin
Roach - Karakan
Corruptor - Skaziciel
Overseer - Nadzorca
Baneling - T臋piciel
Queen - Kr贸lowa
Lurker - Czychacz
Zergling - zostaje bez zmian

Inne
StimPack - Stymulant
Raynors Raiders - Rekieterzy Raynora

Efekty pracy t艂umaczy jakie s膮, ka偶dy widzi. Nie da si臋 ukry膰, 偶e w tej formie SC2 po polsku prawdopodobnie straci ca艂y klimat i powag臋 艣wiata. W efekcie wielu fan贸w sprowadzi sobie z zagranicy wersj臋 angloj臋zyczn膮.

Teoretycznie jest jeszcze jedno wyj艣cie. Zebra膰 podpisy i wys艂a膰 pismo do Blizzarda z pro艣b膮 o zatrudnienie przy lokalizacji ludzi (czy to w roli konsultant贸w, czy samych t艂umaczy), kt贸rzy znaj膮 艣wiat i gr臋. Nie raz ju偶 tego typu apele wiele potrafi艂y zmieni膰...

Na zako艅czenie polecam kr贸tki, aczkolwiek ciekawy felieton na ten temat autorstwa Mateusza Warackiego, jednego z redaktor贸w StarCraft2.net.pl.

I偶 Polacy nie g臋si i sw贸j j臋zyk maj膮...


殴r贸d艂a: StarCraft2.net.pl | StarCraft 2 Twitter PL

SC2 News
Matt Horner - opis; nowy model Infested TerranaMatt Horner - opis; nowy model Infested Terrana
Poniedzia艂ek, 08.02.2010, 14:07 :: Negro :: komentarze (0)Poniedzia艂ek, 08.02.2010, 14:07 :: Negro :: komentarze (0)

Jako, 偶e mamy okres sesyjno-zaliczeniowy zn贸w niestety z艂apali艣my ma艂e op贸藕nienie. Ale ju偶 je szybko nadrabiamy. Do rzeczy wi臋c:

Na oficjalnej stronie StarCrafta 2 pojawi艂 si臋 nowy tekst - biografia kolejnego bohatera. Tym razem jest to porucznik Matt Horner, kapitan Hyperiona, prawa r臋ka Jamesa Raynora.
Ekipa z serwisu StarCraft2.net.pl przygotowa艂a t艂umaczenie tego tekstu. Dost臋pne ono jest TUTAJ.

Po raz kolejny Blizzard raczy nas przygotowanymi przez grafik贸w modelami. Ostatnio zmienili oni wygl膮d Infested Terrana. Wynik ich prac widoczny jest ni偶ej.


Na koniec prezentujemy dzie艂o, kt贸rego autorem nie jest ju偶 Blizzard. Ot贸偶 James C. Jenista przygotowa艂 plany kilku map do StarCrafta 2. Projekty s膮 co najmniej ciekawe. By膰 mo偶e Blizzard doda kt贸r膮艣 z tych map do gry? Wszystkie mapy obejrze膰 mo偶na na stronie autora:

James C. Jenista - Starcraft II Melee Map Concepts


殴r贸d艂a: StarCraft2.com | StarCraft2.net.pl | StarCraft 2 Twitter PL

SC2 News
Informacje o 艂adunkach D8 i NullifierzeInformacje o 艂adunkach D8 i Nullifierze
Czwartek, 04.02.2010, 17:47 :: deimos :: komentarze (0)Czwartek, 04.02.2010, 17:47 :: deimos :: komentarze (0)

Oczekuj膮c wci膮偶 na wie艣ci o rozpocz臋ciu bety nie nale偶y naturalnie ustawa膰 w 艣ledzeniu innych szczeg贸艂贸w. Niedawno Kapeselus om贸wi艂 nieco szczeg贸艂贸w zwi膮zanych z D8 Charges (zdolno艣膰 Reaper贸w). Pojawia艂y si臋 ju偶 pytania o t臋 umiej臋tno艣膰, ale najwyra藕niej nie wszystkie w膮tpliwo艣ci zosta艂y rozwiane. G艂os wi臋c ma Kapeselus:

"W obecnym buildzie nie da si臋 zniszczy膰 pod艂o偶onych 艂adunk贸w. Mam tu na my艣li to, i偶 mo偶na je zaznaczy膰, ale nie s膮 to obiekty zniszczalne (nie maj膮 HP - zachowuj膮 si臋 tak, jak jednostki z艂apane w Stasis Field). Je艣li jednak walczysz z Reaperami, mo偶esz unikn膮膰 wybuchu - jego op贸藕nienie to 2 sekundy."

"艁adunki D8 nie przyczepiaj膮 si臋 do budynk贸w. Mo偶esz zrzuci膰 je blisko nich - je艣li nacelujesz struktur臋, znajd膮 si臋 po prostu obok niej. Obra偶enia zadawane s膮 jednak tylko jednostkom naziemnym, wi臋c uniesienie ich zapewni ca艂kowit膮 ochron臋 przed eksplozj膮. Nie da si臋 te偶 zada膰 obra偶e艅 zakopanym jednostkom Zerg贸w, dop贸ki nie u偶yje si臋 jakiej艣 formy detekcji - np. gdy przeciwnik zakopie swoje Drony, nic mu nie zrobisz do czasu, kiedy skorzystasz ze Scanner Sweep.

Poza tymi informacjami, na kanale Twittera pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰, 偶e Nullifier zosta艂 przemianowany na jednostk臋 o nazwie Sentry. Zmieniono te偶 wygl膮d tego oddzia艂u. Efekt mo偶ecie oceni膰 sami:

Sentry


殴r贸d艂o: SC Legacy | SC2 Twitter
T艂umaczenie: Deimos0


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona