Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Archon
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Data końca bety i garść innych informacjiData końca bety i garść innych informacji
Sobota, 17.07.2010, 19:05 :: deimos :: komentarze (0)Sobota, 17.07.2010, 19:05 :: deimos :: komentarze (0)

Pojawiały się już informacje na ten temat, ale teraz mamy oficjalne potwierdzenie: beta zakończy się w poniedziałek 19 lipca. Dlatego wykorzystajcie ten ostatni weekend nabierając ochoty na pudełkową wersję gry, czasu zostało już naprawdę niewiele. Oczywiście wszystko to jest dopiero początkiem przygody, jaką stanowi premiera StarCrafta 2 i miejmy nadzieję, iż emocje nie opadną ani na chwilę.

Drugim newsem jest uściślenie informacji o Real ID, które pojawiło się niedawno na forum:

Czy macie plany, by gracze nie musieli pokazywać swoich prawdziwych imion znajomym swoich znajomych podczas korzystania z funkcji Real ID?

Tak, jak w przypadku każdej nowej funkcji i teraz ocenialiśmy użyteczność Real ID. (...)Wiemy jednak, że niektórzy gracze woleliby nie pokazywać swoich danych, umieściliśmy więc możliwość wyłączenia pojawiania się na listach znajomych naszych znajomych - dodamy tę funkcję krótko po premierze gry - więcej informacji pojawi się w nadchodzących tygodniach.

Czym jest "kod postaci"?

Gdy logujesz się pierwszy raz do StarCrafta 2, zostajesz poproszony o wpisanie imienia, którego potem używać będziesz na Battle.necie. By gracze mogli wybrać dowolne imię, nawet powtarzające się, każdemu przypisany zostanie 3-cyfrowy kod, identyfikujący daną osobę. Pisząc na forum pojawiać się będzie wybrana nazwa i ten właśnie kod.

Jakie macie plany poprawienia moderacji forów, skoro sposób wyświetlania nazw się zmienił?

Nasze fora, poczynając od StarCrafta 2 będą lepiej moderowane, dodana zostanie także funkcja oceniania wpisów, umożliwiająca graczom wskazanie najbardziej konstruktywnych rozmów oraz pomagająca moderatorom identyfikację jakości dyskusji. Czynniki te, połączone z nowym systemem wyświetlania nazw wspomogą budowanie pozytywnej atmosfery, opartej na interakcji i odpowiedzialności.

Na koniec, jak donosi serwis Gamasutra proces tworzenia SC2 i wszystko co z nim związane pochłonęło już ponad 100 milionów dolarów. Kwota ta mocno przemawia do wyobraźni i daje pojęcie o skali przedsięwzięcia, jakim jest StarCraft 2. Taka ilość pieniędzy nie mogła zostać zmarnowana, gdy mówimy o grze Blizzarda.


Źródła: Forum Battle.net - koniec bety | Gamasutra | Forum Battle.net - informacje o Real ID

SC2 News
Beta SC2 Patch #17Beta SC2 Patch #17
Åšroda, 14.07.2010, 20:54 :: deimos :: komentarze (0)Åšroda, 14.07.2010, 20:54 :: deimos :: komentarze (0)

Zostaje coraz mniej czasu do premiery StarCrafta 2, nie ustają więc kolejne patche. Tym razem łatka przywraca statystyki sprzed wyłączenia serwerów - ponowne uruchomienie przyniosło trochę tymczasowych zmian, które były wyłącznie testowe. Jeśli więc narzekaliście na wydłużony czas budowy Koszar lub jednostek - teraz wszystko wraca do normy. O zmianach możecie oczywiście przeczytać TUTAJ.


Źródło: Forum Battle.net

WCG News
Polskie finały WCG - podsumowanie konferencji prasowejPolskie finały WCG - podsumowanie konferencji prasowej
Poniedziałek, 12.07.2010, 13:36 :: Negro :: komentarze (0)Poniedziałek, 12.07.2010, 13:36 :: Negro :: komentarze (0)

wcg2010

Tuż przed godziną 13:00 zakończyła się trwająca niemal godzinę konferencja prasowa dotycząca polskich finałów World Cyber Games. Przedstawiamy wam podsumowanie najważniejszych informacji, jakie podane zostały w trakcie rozmowy.

Na początek warto wspomnieć o głównych partnerach imprezy. Są nimi:
=> Samsung
=> Euro RSCG 4D
=> HeadShot Media
=> Cropp Town
=> Multikino

Z ostatnim z wymienionych partnerów wiąże się również lokalizacja tegorocznych finałów. Polskie finały WCG odbędą się 22 sierpnia (niedziela) w Multikinie w Złotych Tarasach (Warszawa). Wcześniejsza w porównaniu z poprzednimi latami data wynika z wcześniejszych niż zwykle finałów światowych, które odbędą się w dniach 30 września - 3 października w Los Angeles. Drugą innowacją jest to, że w tym roku polskie finały rozegrane zostaną w ciągu jednego dnia.

Konsekwencją skrócenia czasu rozgrywek jest zmniejszenie liczby meczy, jakie rozegrane zostaną na finałach. W tym roku we wszystkich konkurencjach rozegrane zostaną jedynie półfinały oraz finały, czyli w Warszawie zobaczymy tylko 4 graczy / 4 drużyny w każdej z konkurencji.
A konkurencji (platform) w tym roku jest pięć:
=> StarCraft: Brood War
=> WarCraft III: The Frozen Throne
=> Counter-Strike 1.6
=> TrackMania
=> FIFA 10

W trakcie konferencji wyraźnie zaznaczone zostało, że strefa dla kibiców będzie całkowicie odizolowana od graczy, aby ci ostatni mieli całkowity spokój w trakcie rozgrywek. Nie oznacza to, że kibice zostaną całkowicie od graczy odcięci. Rozgrywkom towarzyszyć będą kamery, także wszyscy zainteresowani będą mogli zobaczyć nie tylko przebieg gry ale również zawodników.
Organizatorzy wielokrotnie podkreślali, że w tym roku kibice mają być dopieszczeni. Z tego powodu zorganizowanych zostanie wiele imprez i atrakcji towarzyszących, w tym również konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, przy czym duża część imprez towarzyszących ma być niespodzianką.

Lokalizacja tegorocznych finałów daje organizatorom większe możliwości logistyczne, co przełożyć się ma na większe korzyści zarówno dla prasy jak i wszystkich kibiców. Między innymi poprawione w stosunku do poprzedniego roku ma być informowanie o aktualnych wynikach. Inna sprawa, że już mniejsza liczba graczy automatycznie eliminuje dużą część zamieszania, z jakim spotykaliśmy się w zeszłym roku. Dla wygody kibiców do transmisji meczy wykorzystane mają być również obszerne sale kinowe.

Rozszerzając temat po za finały WCG organizatorzy poinformowali, że chcą zwiększyć zainteresowanie społeczeństwa e-sportem, który w Polsce nadal zbyt popularny nie jest. W tym celu planowane jest wyjście z informacjami o WCG po za media branżowe. (Czyżby podsumowanie rozgrywek w wieczornych Wiadomościach?) Również na oficjalnej polskiej stronie WCG ma znaleźć się więcej informacji dla osób mniej obytych ze sceną gamingową. Przykładem mogą być sylwetki polskich graczy.

Na koniec kilka słów o tym co przed finałami. Eliminacje online rozpoczną się one już 19 lipca i potrwają 3 tygodnie. Eliminacje podzielone zostaną na 3 tury, każda trwać będzie tydzień. Dwa dni wcześniej rozpoczęte zostaną zapisy do danej tury - zapisy do tury I rozpoczynają się 17 lipca. Należy pamiętać że liczba miejsc mimo wszystko będzie ograniczona i liczy się kolejność zgłoszeń.

To tyle jeżeli chodzi o dzisiejszą konferencję prasową. Oczywiście jeżeli macie jakieś pytania zachęcamy do ich zadawania - tak w komentarzach jak i indywidualnie (np. mailowo). Oczywiście, podobnie jak w zeszłym roku nasza redakcja obecna będzie na finałach, skąd postaramy się wam możliwie najlepiej relacjonować rozgrywki.

Wszystkich spragnionych dodatkowych informacji o WCG zapraszamy już dziś na pierwszy WCG Raport Specjalny, który transmitowany będzie na stronie HeadShot Media.

SC2 News
Aktualizacja oficjalnej strony - prezentacja HyperionaAktualizacja oficjalnej strony - prezentacja Hyperiona
Niedziela, 11.07.2010, 02:05 :: Negro :: komentarze (0)Niedziela, 11.07.2010, 02:05 :: Negro :: komentarze (0)

hyperion

"Podczas kluczowych momentów kampanii dla jednego gracza w StarCraft II: Wings of Liberty, różne postacie będą dawać Ci dostęp do jednostek i ulepszeń, które będziesz mógł, drogi graczu, wykupić. Te unikalne usprawnienia będzie można znaleźć w zbrojowni, kantynie (najemnicy) i laboratorium, na pokładzie Hyperiona. Każde z tych miejsc dodaje do rozgrywki nowe i unikalne opcje, takie jak zatrudnianie wyspecjalizowanych najemników, czy też kupowanie ulepszeń do posiadanych technologii, budynków i jednostek. "

mostekWłaśnie takim wstępem rozpoczęty został przedpremierowy pokaz Hyperiona - artykułu, a jaki w dniu dzisiejszym wzbogacona została oficjalna strona gry, StarCraft2.com. Dziwi jedynie fakt, że pomimo kompletnego polskiego tłumaczenia, jakie znajduje się już na serwerze artykuł ten nie jest jeszcze (w momencie publikowania tego newsa) podlinkowany na głównej stronie polskojęzycznej wersji StarCraft2.com.

Mimo, iż duża część informacji przedstawionych w artykule była już prezentowana warto się z nim zapoznać i przy okazji zobaczyć kilka nowych screenów. Oto czego możemy dowiedzieć się z tego artykułu.

ZBROJOWNIA

W Zbrojowni rządzi Rory Swann. Za zarobione w trakcie wykonywanych misji kredyty zakupić tutaj możemy ulepszenia dla jednostek czy budynków. Każda jednostka posiada dwa możliwe ulepszenia, więc przy ograniczonych finansach wykupienie wszystkiego może być trudne. Nowe technologie odblokowywane są po kolejnych misjach. Przykłady ulepszeń dla Marines, jakie możemy wykupić w zbrojowni:

Stymulant: Zwiększa szybkość ataku i poruszania się Marines kosztem punktów życia.

Tarcza bojowa: Zwiększa ogólną liczbę punktów życia Marines.



KANTYNA

Poprzez rozmowę z Gravenem Hillem uzyskujemy dostęp do bazy najemników. Najemnicy to specjalnie wzmocnione jednostki, które kosztem kredytów wynajmujemy, by mieć możliwość wybudowania ich w trakcie misji. Należy zauważyć że ilość najemników, jaką możemy wybudować w każdej misji jest ściśle limitowana. W zależności od tego, ile różnych grup wynajmiemy możemy później grupy najemników łączyć w trakcie misji, by dostosować je do konkretnych zadań.


LABORATORIUM

Egona Stetmann jest technikiem laboratoryjnym na Hyperionie. To właśnie on, wykorzystując zebrane przez nas w trakcie misji artefakty opracowuje istotne ulepszenia dla naszego sprzętu bojowego. Kilka przykładów takich ulepszeń:

Wieżyczka Shrike (Badania nad Zergami): Wyposaża wszystkie bunkry w wieżyczki Shrike, montowane na dachach.

Wieżyczka Zatracenie (Badania nad Zergami): Wieżyczka miotająca płomienie i automatycznie chowająca się pod ziemią, gdy w jej pobliżu nie ma wrogów.

Ultra-Kondensatory (Badania nad Protosami): Ulepszenie broni w zbrojowni i stacji inżynieryjnej zwiększa zadawane obrażenia i prędkość ataku o 5%.
(W polskim tłumaczeniu podana jest zła nazwa!)

Zautomatyzowana rafineria (Badania nad Protosami): Rafinerie nie wymagajÄ… ERK do wydobywania gazu.



To tyle słowem skrótu. Z całym tekstem zapoznać możecie się TUTAJ.
Jak widać rozgrywka w kampanii zapowiada się ciekawie i zdecydowanie nie będzie ona monotonna i liniowa. Przy tak wielu opcjach każdorazowe przejście kampanii może wyglądać zupełnie inaczej. Miejmy tylko nadzieję, że w praktyce wszystko to będzie tak ciekawe i funkcjonalne jak przedstawiają to opisy.


Źródło: StarCraft2.com

SC2 News
Ruszyła druga faza beta testówRuszyła druga faza beta testów
Sobota, 10.07.2010, 13:44 :: Negro :: komentarze (0)Sobota, 10.07.2010, 13:44 :: Negro :: komentarze (0)

sc2beta

W dniu dzisiejszym wreszcie ruszyła druga faza Beta testów StarCrafta II. Co prawda Europa jest nieznacznie opóźniona w tej kwestii w porównaniu z pozostałymi regionami, ale nie ma co z tego powodu narzekać.
Całkowicie uzasadnione są jednak narzekania z drugiego powodu. Otóż zaraz po wznowieniu bety serwery Battle.netu zostały wyłączone. Wynika to prawdopodobnie z problemów technicznych, jakie wynikły po masowych zalogowaniach zaraz po wznowieniu testów. Blizzard zapewnia, że cały czas pracują nad problemem i proszą o cierpliwość.

Dla wszystkich, którzy chcą sobie wreszcie pograć i co chwilę logują się w celu sprawdzenia dostępności Battle.netu mamy małe ułatwienie. Serwis TeamLiquid rozpoczął monitorowanie stanu serwerów. Informacje na ten temat, aktualizowane co minut pojawiają się TUTAJ.

Blizzard News
Blizzard wycofuje siÄ™ z powszechnej funkcji Real ID na forachBlizzard wycofuje siÄ™ z powszechnej funkcji Real ID na forach
Sobota, 10.07.2010, 10:15 :: deimos :: komentarze (0)Sobota, 10.07.2010, 10:15 :: deimos :: komentarze (0)

Można było się spodziewać, że wprowadzenie usługi Real ID na forach battle.netu wywoła negatywną reakcję co najmniej części społeczności. Najwyraźniej odzew był tak duży, iż głos w tej sprawie zabrać musiał sam Mike Morhaime - współzałożyciel Blizzarda. Oto fragment jego wypowiedzi, podsumowujący wątpliwości graczy:

(...)Chciałem was zapewnić, iż nasze plany dla forum różnią się od systemu Real ID, obecnego w World of Warcraft i StarCraft 2. Wierzymy, że potężne możliwości komunikacji, umożliwione przez Real ID (takie jak rozmowy między użytkownikami różnych gier i regionów), uczynią z Battle.netu miejscem spotkań znajomych z codziennego życia i rodziny. Nadal oczywiście będzie można pozostać anonimowym, jeśli gracz tego sobie życzy w przypadku znajomości z innymi osobami. Z czasem dodawać będziemy nowe funkcje, o korzystaniu z których zadecydują sami gracze.

Blizzard widocznie bierze pod uwagę bardzo istotną kwestię prywatności online, która dla niektórych graczy jest zapewne jednym z kluczowych kryteriów udziału w rozgrywce. Dobrze więc, że daje się wybór, co do sposobu organizacji osób, z którymi komunikujemy się na platformie.


Źródło: Forum battle.net


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona