Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Dark Archon
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Heart of the Swarm - Informacje o aktualizacji 2.0.7Heart of the Swarm - Informacje o aktualizacji 2.0.7
艢roda, 03.04.2013, 20:05 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 03.04.2013, 20:05 :: nAiL :: komentarze (0)

Og贸lne

  • Naprawiono kwesti臋, kt贸ra mog艂a powodowa膰 ci膮g艂e pobieranie aktualizacji podczas do艂膮czania do regionu innego ni偶 ojczysty. (Uwaga: Problem ten mo偶e wci膮偶 wyst膮pi膰 podczas aktualizowania do wersji 2.0.7, ale zniknie w przysz艂ych wersjach.)
  • Osi膮gni臋cie Moc Kerrigan: 70 jest teraz przyznawane po ponownym wej艣ciu do trybu fabularnego z poziomu Archiw贸w G艂贸wnych przez graczy, kt贸rzy uprzednio osi膮gn臋li 70 poziom do艣wiadczenia. (W kolejnej aktualizacji dodamy jeszcze jeden komponent do tej poprawki, kt贸ry sprawi, 偶e osi膮gni臋cie b臋dzie przyznawane natychmiast po spe艂nieniu odpowiednich wymaga艅.)
  • Naprawiono usterk臋, kt贸ra powodowa艂a brak odpowiedniego zapisu r贸偶norakich ustawie艅 rozgrywki w profilach Battle.net.
  • Naprawiono b艂膮d, kt贸ry m贸g艂 powodowa膰 zawieszenie pobierania strumieniowego, je艣li gra zosta艂a anulowana na ekranie wczytywania.
  • Naprawiono problem z wydajno艣ci膮, kt贸ry m贸g艂 si臋 pojawi膰 po wej艣ciu do menu gry z du偶膮 liczb膮 plik贸w zapisanych w folderze z powt贸rkami.
  • Naprawiono usterk臋, kt贸ra okazjonalnie powodowa艂a wy艣wietlenie pustego ekranu podczas wczytywania misji w kampanii.
  • Naprawiono usterk臋 interfejsu spowodowan膮 poprzez wczytywanie i anulowanie plik贸w zapisu z kampanii Swarm oraz Liberty.
  • Naprawiono usterk臋, kt贸ra mog艂a spowodowa膰 znikni臋cie lub uszkodzenie pliku Product.SC2Archive po odinstalowaniu i ponownej instalacji StarCrafta II.

Rozgrywka

  • Rdze艅 statku-matki jest teraz prawid艂owo do艂膮czany do grup jednostek wybranych za pomoc膮 klawisza skr贸tu "Zaznacz ca艂膮 armi臋" (F2).
  • Aby zniszczy膰 ska艂y, trzeba teraz wyda膰 rozkaz ataku. Nie s膮 ju偶 automatycznie atakowane po klikni臋ciu na nich prawym przyciskiem.
  • Poprawiono u艂o偶enie ska艂 na mapach do walki w zwarciu: Neo Planeta S ER oraz Wir ER.

Edytor

  • Mapy mog膮 teraz aktualizowa膰 zale偶no艣ci od Battle.netu, nawet je艣li obiekty tych zale偶no艣ci s膮 obecnie w u偶yciu.

殴r贸d艂o: Battle.net

Battle News
HotS Weekly - Nerchio vs White-RaHotS Weekly - Nerchio vs White-Ra
艢roda, 03.04.2013, 19:40 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 03.04.2013, 19:40 :: nAiL :: komentarze (0)

Ju偶 za oko艂o 20 minut zacznie si臋 pojedynek z serii Yegalisk.tv HotS Weekly! Pula nagr贸d to 125 USD - 100 dla wygranego i 25 dla przegranego. Na polu walki stan膮 naprawd臋 dobrzy gracze! Nasz polski Zerg Artur "Nerchio" Bloch zmierzy si臋 z ukrai艅skim Protossem Aleksey'em "White-Ra" Krupnyk'iem. Start o 21:00 naszego czasu. Stream znajdziecie powy偶ej! HF!


殴r贸d艂o: TeamLiquid.net

SC2 News
Husky przechodzi mutacj臋 g艂osu!Husky przechodzi mutacj臋 g艂osu!
Poniedzia艂ek, 01.04.2013, 17:51 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedzia艂ek, 01.04.2013, 17:51 :: nAiL :: komentarze (0)

Sta艂o si臋 co艣 strasznego! Husky, jeden z najlepszych komentator贸w (ocena oparta na osobistych odczuciach...) StarCraft przechodzi mutacj臋 g艂osu! Sprawd藕cie sami na powy偶szym filmiku. Poza dziwacznym g艂osem Husky'ego gra sama w sobie te偶 jest warta uwagi. HF!


殴r贸d艂o: Husky StarCraft YouTube

SC2 News
Raport sytuacyjny: ogarRaport sytuacyjny: ogar
Poniedzia艂ek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)Poniedzia艂ek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)

Jak zapewne wiecie ogar (ang. Warhound) zosta艂 usuni臋ty na wczesnym etapie publicznych beta-test贸w Heart of the Swarm, poniewa偶 uznali艣my, 偶e jego rola na polu bitwy troch臋 za bardzo pokrywa艂a si臋 z maruderem. Pod wzgl臋dem mechaniki by艂y to praktycznie dwie identyczne jednostki - r贸偶ni艂y si臋 jedynie miejscem produkcji. Decyzja o usuni臋ciu jednostki nigdy nie jest 艂atwa, a w tym przypadku okaza艂a si臋 wyj膮tkowo trudna, poniewa偶 wszyscy w Blizzardzie uwielbiali wygl膮d ogara.

Po obejrzeniu rozgrywek MLG Winter Championship zauwa偶yli艣my, 偶e Life troch臋 zbyt 艂atwo poradzi艂 sobie z Flashem w fina艂ach. Gdyby Flash mia艂 mo偶liwo艣膰 zbudowania ogar贸w, nasza ulubiona rasa (terranie) mog艂aby wygra膰 turniej. Jak to zwykle bywa, podj臋li艣my spontaniczn膮 decyzj臋 pod wp艂ywem tego meczu i natychmiast zabrali艣my si臋 za wprowadzanie zmian w balansie gry.

Z tego wzgl臋du ponownie wprowadzili艣my t臋 jednostk臋 do wewn臋trznej wersji gry, kt贸r膮 wykorzystujemy do test贸w w naszej firmie. Po dodaniu ogara gra terranami sta艂a si臋 niesamowicie satysfakcjonuj膮ca. Jednak za ka偶dym razem, gdy musieli艣my stawia膰 im czo艂a, kieruj膮c nasz膮 ulubion膮 ras膮 (zergami), co艣 by艂o wyra藕nie nie tak. Taka sytuacja by艂a oczywi艣cie nie do pomy艣lenia, wi臋c uznali艣my, 偶e musimy da膰 ogary tak偶e zergom.

Kiedy jednak d艂u偶ej zastanowili艣my si臋 nad t膮 decyzj膮, zdali艣my sobie spraw臋, 偶e nasza ulubiona rasa (protosi) zacz臋艂a mie膰 pod g贸rk臋, poniewa偶 jako jedyna nie dysponowa艂a ogarami. Wtedy nas ol艣ni艂o: tak偶e protosi powinni je otrzyma膰, poniewa偶 jednym z naszych g艂贸wnych cel贸w przy projektowaniu StarCrafta II by艂o stworzenie jak najbardziej podobnych do siebie trzech ras.

Po rozwa偶eniu wszystkich za i przeciw, koniec ko艅c贸w, oto, co postanowili艣my zmieni膰 w grze:

  • Ogar zosta艂 dodany dla rasy terran, bo roboty s膮 fajne, a wygl膮d ogara jest niesamowity.
  • Ogar zosta艂 dodany dla rasy zerg贸w, 偶eby dalej mia艂y szans臋 w starciu z terranami.
  • Ogar zosta艂 dodany dla rasy protos贸w, 偶eby protoscy gracze nie j臋czeli nam o nim na forum.

Wprawdzie zdajemy sobie spraw臋, 偶e wymienione powy偶ej zmiany s膮 drastyczne, ale zach臋camy wszystkich do zalogowania si臋 i sprawdzeniu ich samemu w grze zamiast wyci膮ga膰 pochopne wnioski. Mo偶ecie jak najbardziej podzieli膰 si臋 z nami waszymi przemy艣leniami, ale tym razem nie b臋dziemy bra膰 pod uwag臋 偶adnych opinii i sugestii.

Wi臋cej informacji o sekretach ogar贸w znajdziecie w naszym artykule pt. "Ogar: Pytania i odpowiedzi". Histori臋 ich powstania przedstawia opublikowane w艂a艣nie w naszej sekcji wiedzy o uniwersum StarCrafta opowiadanie pt. "Film na zam贸wienie".

GL HF!


殴r贸d艂o: Battle.net

Battle News
TeamLiquid Legacy StarLeague - wynikiTeamLiquid Legacy StarLeague - wyniki
Niedziela, 31.03.2013, 21:40 :: nAiL :: komentarze (0)Niedziela, 31.03.2013, 21:40 :: nAiL :: komentarze (0)

W walce fina艂owej, w bratob贸jczym pojedyneku Zerg vs Zerg, Sziky stawi艂 czo艂a Michael'owi w formule Bo7. Sziky wspi膮艂 si臋 na wy偶yny i wygra艂 cztery walki z rz臋du! Trzecie miejsce zaj膮艂 za艣 Skzlime wygrywaj膮c 3:2 z eOnzErG.

Je偶eli nie mieli艣cie okazji 艣ledzi膰 rozgrywek, to polecam obejrze膰 VOD'y lub po prostu 艣ci膮gn膮膰 Replay Pack.


殴r贸d艂o: TeamLiquid.net

Battle News
Fina艂 TeamLiquid Legacy StarLeague - dzi艣 21:00Fina艂 TeamLiquid Legacy StarLeague - dzi艣 21:00
Sobota, 30.03.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 30.03.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)

15st膮 rocznic臋 narodzin StarCraft I zaczynamy 艣wi臋towa膰 ju偶 dzi艣! Godzina 21:00! Obecno艣膰 obowi膮zkowa! Uczcijmy t臋 okazj臋 ogl膮daj膮c fina艂y TeamLiquid Legacy StarLeague!

Dla przypomnienia szybki skr贸t - walka fina艂owa to Sziky vs Michael, za艣 o trzecie miejsce na podium powalcz膮 Skzlime vs eOnzErG.

Zapraszam na oficjalny stream. HF!


殴r贸d艂o: TeamLiquid.net


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona