Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran SCV
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Battle News
Stream na najbliższe dniStream na najbliższe dni
Sobota, 17.08.2013, 13:08 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 17.08.2013, 13:08 :: nAiL :: komentarze (0)

WCS Korea RO4 2013

Start 17.08.2013 o godzinie 11:00. Stream: #1


WCS EU Challenger Group E/F

Start 17.08.2013 o godzinie 13:00. Stream: #1 | #2


Warriors of the Apocalypse Qualifier #10

Start 17.08.2013 o godzinie 14:00. Stream: #1 | #2 | #3 | #4


NVIDIA Deutschlandpokal #3 - Day 2

Start 17.08.2013 o godzinie 14:00. Stream: #1


LaG Gaming $1000 Championship Tournament

Start 17.08.2013 o godzinie 18:00. Stream: #1 | #2


Gigabyte Top League Argentina Finals

Start 17.08.2013 o godzinie 23:00. Stream: #1


WCS EU Challenger Group G/H

Start 18.08.2013 o godzinie 13:00. Stream: #1 | #2


CM Storm Go4SC2 Sunday ?150

Start 18.08.2013 o godzinie 14:00. Stream: #1 | #2


NVIDIA Deutschlandpokal #3 - Day 3

Start 18.08.2013 o godzinie 14:00. Stream: #1

Blizzard News
Program startowy Battle.netProgram startowy Battle.net
Czwartek, 15.08.2013, 13:38 :: nAiL :: komentarze (0)Czwartek, 15.08.2013, 13:38 :: nAiL :: komentarze (0)

W najbliższych miesiącach programy startowe dla World of Warcraft, StarCrafta II i Diablo III zostaną automatycznie zaktualizowane i zastąpione aplikacją Battle.net, której zadaniem jest usprawnić i uprościć dostęp do gier Blizzarda - jeśli jednak chcecie sprawdzić ją już teraz, to informujemy, że właśnie rozpoczęliśmy otwarte beta-testy!

Zapraszamy wszystkich do pobrania i zainstalowania aplikacji w oczekiwaniu na jej oficjalne wprowadzenie. Aby dokonać aktualizacji już teraz, wystarczy kliknąć przycisk poniżej.

POBIERZ APLIKACJĘ BATTLE.NET

Co zyskacie dzięki tej aktualizacji programu startowego? Nowa funkcja pojedynczego logowania umożliwia natychmiastowy dostęp do World of Warcraft, StarCrafta II, Diablo III, jak i nadchodzącej gry Hearthstone: Heroes of Warcraft w wersji na komputery PC i Mac oraz pozostawanie zalogowanym przez okres maksymalnie 30 dni.

Gracze mogą również instalować gry bezpośrednio z poziomu aplikacji i automatycznie je aktualizować - wystarczy, aby program był uruchomiony w tle. Warto dodać, że to od was zależy, czy chcecie, aby aplikacja działała w tle. Można ją zamknąć w dowolnym momencie - uruchomi się ona samoczynnie przy kolejnym uruchomieniu gry, tak jak robiły to stosowane do tej pory programy uruchamiające.

Więcej informacji znaleźć można w naszym FAQ.

Po zakończeniu otwartych beta-testów program startowy zostanie automatycznie zaktualizowany po uruchomieniu World of Warcraft, StarCrafta II lub Diablo III. Gracze będą otrzymywać dostęp do aktualizacji po kolei, falami, dlatego data otrzymania aktualizacji może być inna dla poszczególnych osób.

Dzisiaj dobiegają również końca zamknięte beta-testy aplikacji. Tych, którzy korzystali z zamkniętej bety uspokajamy, że nie muszą niczego pobierać ani instalować ? posiadacie już wszystkie niezbędne pliki. Jeszcze raz dziękujemy za cenne uwagi i komentarze, które otrzymaliśmy podczas testów zamkniętych i niecierpliwie czekamy na kolejne przemyślenia i propozycje dotyczące otwartej bety na forach Battle.net (w języku angielskim).

Raz jeszcze zachęcamy do zapoznania się z FAQ.

Udostępniliśmy także nową umowę użytkownika Battle.net.


Źródło: Battle.net

Video News
Protoss build order: nexus first forge fast expandProtoss build order: nexus first forge fast expand
Åšroda, 14.08.2013, 17:46 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 14.08.2013, 17:46 :: nAiL :: komentarze (0)

Dzisiaj Scythe, prowadzący SctStarcraft, przedstawi Wam build order dla Protossa. Miłego oglądania, GL :)


Źródło: SctStarcraft YouTube

SC2 News
Już wkrótce nastąpi blokada sezonu czwartegoJuż wkrótce nastąpi blokada sezonu czwartego
Åšroda, 14.08.2013, 17:35 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 14.08.2013, 17:35 :: nAiL :: komentarze (0)

Dobiega końca czwarty sezon rankingowy roku 2013. Już niedługo nastąpi blokada wszystkich rankingów. Dla graczy oznacza to, że:

  • Podczas trwania blokady czwartego sezonu 2013 nie bÄ™dziecie już mogli awansować do wyższej ligi lub dywizji - ani spaść niżej. Ponadto przestanie rosnąć pula waszych punktów bonusowych.
  • Chociaż nie bÄ™dziecie mogli wyjść ze swej ligi / dywizji, do koÅ„ca sezonu nadal bÄ™dziecie mogli zdobywać punkty bonusowe ze swojej puli, a także konkurować o jak najwyższÄ… pozycjÄ™ w ramach dywizji.
  • JeÅ›li zależy wam na awansie do wyższej ligi, wciąż macie szansÄ™ na zrealizowanie tego planu. Blokada sezonu czwartego 2013 nastÄ…pi w poniedziaÅ‚ek 19 sierpnia o godzinie 09:01 czasu polskiego.

Ukryte rankingi, które są wykorzystywane w przypadku awansów i spadków graczy do stosownych lig, nadal będą wykorzystywane w meczach i będą nieprzerwanie aktualizowane w czasie trwania blokady sezonu czwartego. Jeśli więc podczas trwania blokady będziecie sobie radzić dużo lepiej (lub gorzej), niż przewidują to wymogi waszej aktualnej ligi, po starcie sezonu piątego (i rozegraniu pierwszego meczu klasyfikacyjnego) może się okazać, że trafiliście do innej ligi. Każdy mecz, który rozegracie do końca sezonu czwartego, się liczy!

Sezon 5 rozpocznie się o godzinie 09:01 czasu polskiego w poniedziałek 26 sierpnia - zaraz po zakończeniu finałów sezonu drugiego WCS 2013 na targach gamescom. W tym czasie przyznane zostaną nagrody za poprzedni sezon i nastąpi zresetowanie puli punktów premiowych. Gra będzie nadal dobierała graczy do meczów i klasyfikowała do lig na podstawie wyników z poprzedniego sezonu.


W sezonie piątym będziemy korzystać ze zaktualizowanej puli map. Z przyjemnością informujemy, że te wykorzystywane do meczów 1 na 1 będą tymi samymi mapami, na których zmagali się zawodnicy WCS ze wszystkich regionów w sezonie trzecim. Już wkrótce opublikujemy bardziej szczegółowe informacje dotyczące zmian wprowadzonych w puli map.

Na początku piątego sezonu będziemy także dodawać opcję darmowej zmiany nazwy postaci w StarCraft II do wszystkich kont, dla których funkcja ta nie jest obecnie dostępna. Opcje zmiany nazwy postaci nie kumulują się (co oznacza, że w danym momencie można mieć tylko jedną darmową możliwość takiej zmiany) - więc jeśli rozważacie taki krok, macie czas do 26 sierpnia.


Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej o tegorocznym sezonie rankingowym i tematach pokrewnych, zapraszamy do zapoznania się z naszym FAQ dotyczącym rankingów, lig i sezonów.


Źródło: Battle.net

SC2 News
SctStarcraft - Możliwe zmiany w balansie HOTSSctStarcraft - Możliwe zmiany w balansie HOTS
Wtorek, 13.08.2013, 17:28 :: nAiL :: komentarze (0)Wtorek, 13.08.2013, 17:28 :: nAiL :: komentarze (0)

W newsie niżej znajdziecie pełną rozpiskę możliwych zmian w balansie, a powyżej filmik na którym Scythe, prowadzący SctStarcraft , przedstawi Wam wszystkie zmiany jeszcze bliżej :) Pozdrowienia dla niego i pamiętajcie o subskrypcji jego kanału jeżeli filmiki przypadną Wam do gustu.


Źródło: SctStarcraft YouTube

SC2 News
Potencjalne zmiany na mapie do testowania balansuPotencjalne zmiany na mapie do testowania balansu
Wtorek, 13.08.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)Wtorek, 13.08.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)

Zaczynamy przygotowywać się do sprawdzenia kolejnych zmian na mapie testowej, aby być w gotowości do wprowadzenia ewentualnych poprawek w przyszłości. Prosimy pamiętać, że jak zawsze, mapa do testowania balansu nie zawiera finalnych zmian. Jeśli zdecydujemy się wprowadzić jakiekolwiek poprawki balansu, na pewno damy wam znać.

1. Zwiększenie szybkości nadrządców (po ulepszeniu)

Szanse w starciach terran z zergami wydają się stosunkowo wyrównane, aż do późnego etapu gry, kiedy dochodzi do wielu potyczek i na mapie pojawia się dużo wdowich min. Chcemy mieć pewność, że rozgrywka pozostanie ekscytująca i jednocześnie znaleźć sposób, aby pomóc zergom w trakcie tych bitew. Konieczność mikrozarządzania armią w każdym starciu, przekształcania tępicieli, dowodzenia czterema lub większą liczbą baz i tworzenia nowych nadrządców może stanowić zbyt duże wyzwanie. Dlatego zamierzamy przetestować zwiększenie szybkości nadrządcy po opracowaniu ulepszenia szybkości, tak aby początkowa i środkowa faza rozgrywki pozostały bez zmian i aby pomóc zergom na późniejszych etapach. Nadrządcy nadal będą wolniejsi od, dajmy na to, mutalisków, ale być może uda się sprawić, że na późnym etapie rozgrywki terran przeciwko zergom, nie będą już zostawać w tyle i ginąć w większości na tym etapie.

2. Połączenie ulepszeń mechanicznych jednostek n aziemnych i powietrznych

Nie uważamy, aby terranie napotykali w grze większe trudności, sądzimy jednak, że generalnie armie mechaniczne w HotSie radzą sobie słabo. W trakcie beta-testów testowaliśmy tę konkretną zmianę i wiemy mniej więcej, jak ulepszy ona armie tego typu, ale od tamtej pory sporo się zmieniło, dlatego chcemy, aby przetestowali ją sami gracze.

Wydaje się, że w tej chwili terranie mają problemy jedynie na późnym etapie rozgrywki w meczach przeciwko protosom, choć i to jest kwestią dyskusyjną. Jeśli tak jest istotnie, ta zmiana na to zaradzi, ponieważ ulepszenie wikingów, które są kluczową jednostką w potyczkach z protosami, pomoże również w przejściu na helbaty w późnej fazach rozgrywki.

3. Żmije zaczynają z pełną ilością energii

Rozmawialiśmy o różnych opcjach dla zergów, zarówno wewnętrznie, jak i z czołówką graczy i komentatorów z całego świata, i jesteśmy zdania, że zmiana ta stanowi dobry punkt wyjścia do testów.

Nie wiemy jeszcze, czy chcemy zwiększyć tempo korzystania ze swoich zdolności przez żmije, ale pomyśleliśmy, że fajnie by było, gdyby jednostki te już od początku miały dostęp do pełnej energii i początkowo miały większy wpływ na sytuację na polu walki. Możliwe, że uda nam się zarówno zwiększyć siłę zergów na późnych etapach gry, jak i przywrócić ciekawą strategię, która ostatnio była trochę rzadziej wykorzystywana.

Raz jeszcze przypominamy, że zmiany te nie są ostateczne. Nadal uważnie przyglądamy się danym z rankingów i rozgrywkom turniejowym najwyższego szczebla. Jak wszyscy dobrze wiemy, to co teraz wydaje się zbyt silne, wśród czołowych graczy może ulec zmianie w przeciągu 1-2 tygodni. Chcemy zebrać jak najwięcej informacji o tym, jak takie zmiany wpływają na rozgrywkę, tak abyśmy w razie potrzeby byli gotowi na ich wprowadzenie.

Dziękujemy!


Źródło: Forum Battle.net


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona