Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Lurker
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
BlizzCast #8BlizzCast #8
Åšroda, 01.04.2009, 22:25 :: Negro :: komentarze (1)Åšroda, 01.04.2009, 22:25 :: Negro :: komentarze (1)

blizzcast

DostÄ™pny jest już 8 odcinek BlizzCast – jak zawsze porusza on wiele kwestii zwiÄ…Â…zanych z pozycjami wydawanymi przez Blizzard. Nas naturalnie, najbardziej interesujÄ…Â… fragmenty zwiÄ…Â…zane ze StarCraft 2. Wiadomo już, że beta nieprÄ™dko ujrzy Å›wiatÅ‚o dzienne (pesymiÅ›ci ironizujÄ…Â…, że byÅ‚o by miÅ‚o, gdyby gra w ogóle wyszÅ‚a jeszcze w tym roku). Niech to jednak nikogo nie zniechÄ™ca – każda informacja jest istotna i dziÄ™ki temu możliwe bÄ™dzie lepsze przygotowanie siÄ™ na wcią…ż nadchodzÄ…Â…cÄ…Â… produkcjÄ™.

Ostatni BlizzCast dotykaÅ‚ tematu Diablo 3, znalazÅ‚o siÄ™ jednak miejsce na kilka pytaÅ„, które powinny zainteresować każdego fana SC2. Odpowiedzi udzielaÅ‚ oczywiÅ›cie Dustin Browder – zachÄ™cam do czytania.

BlizzCast - tłumaczenie wybranego fragmentu:

Bornakk: NastÄ™pny fragment zawiera kilka pytaÅ„ zwiÄ…Â…zanych ze StarCraft 2, odpowiedzieć na nie pomoże nasz Główny Projektant – Dustin Browder. Witaj Dustin!

Dustin Browder: Witam wszystkich.

Bornakk: Pierwsze pytanie zadaÅ‚ Norfindel z Battle.net – mógÅ‚byÅ› udzielić nieco informacji na temat jednostek powietrznych? Ich obecnego przeznaczenia i skutecznoÅ›ci w samej grze?

Dustin Browder: OczywiÅ›cie każda rasa inaczej wykorzystuje swoje jednostki powietrzne. Zergowie na przykÅ‚ad czÄ™sto wykorzystujÄ…Â… Mutaliski – do zaskakujÄ…Â…cych ataków, wytrÄ…Â…cajÄ…Â…cych przeciwnika z rytmu, oraz w iloÅ›ciach masowych w późniejszych etapach gry. Jednostki innych ras sÅ‚użą… czemu innemu – terraÅ„skie Banshee sÄ…Â… potężnymi jednostkami do zwalczania celów naziemnych – niekiedy potrafiÄ…Â… same przedrzeć siÄ™ przez wrogÄ…Â… obronÄ™, czego w oryginale Wraithy nie potrafiÅ‚y dokonać. Podobne zagrożenie stanowiÄ…Â… u Protossów Void Raye. Ich broÅ„ potrafi zadać poważne obrażenia budynkom. Graczom przyjdzie wiÄ™c stawić czoÅ‚o naprawdÄ™ silnym przeciwnikom, co zachÄ™ci do korzystania z jednostek przeciw powietrznych - Corruptorów i Phoenixów. BÄ™dzie siÄ™ też można przekonać o sile wiÄ™kszych jednostek – Carriery majÄ…Â… wiÄ™kszy zasiÄ™g niż kiedykolwiek wczeÅ›niej – sprawi to, że powinniÅ›my widzieć ich wiÄ™cej w decydujÄ…Â…cych momentach gry, lecz to okaże siÄ™ dopiero po ukazaniu siÄ™ wersji beta. Battlecruisery maja 3 ulepszenia do wyboru, wiÄ™c gracz może zdecydować czy woli zamontować np. DziaÅ‚o Yamato, czy wyposażyć jednostkÄ™ w ochronne tarcze - czyni to te jednostki bardziej efektywnymi podczas gry i prawdopodobnie również sprawi, iż Battlecruisery stanÄ…Â… siÄ™ staÅ‚ym elementem matchupów.

Bornakk: Kolejne pytanie nadesłał Ultimasx - zauważyłem, że protosskie struktury miały widoczną… powierzchnię pod sobą…, podczas procesu tworzenia. W ostatnich pokazach, wyglą…dało na to, że budynki po prostu pojawiają… się po zakończeniu animacji, natomiast podczas warp-in jednostek, powierzchnia pod nimi wcią…ż jest widoczna. Wyglą…da więc na to, że chodziło mu o różnice w animacjach. Możesz więc wyjaśnić nam jak będzie to ostatecznie wyglą…dało?

Dustin Browder: RozmawiaÅ‚em o tym z Samwisem, lecz nie przypomina on sobie by wprowadzano jakiekolwiek zmiany w animacji tworzenia budynków. Możliwe wiÄ™c, że wkradÅ‚ siÄ™ po prostu jakiÅ› bÅ‚Ä…Â…d. Nie jestem pewny, o co dokÅ‚adnie chodzi użytkownikom, ale wiem jak chcemy by ta część grafiki wyglÄ…Â…daÅ‚a. Budynki oczywiÅ›cie bÄ™dÄ…Â… posiadaÅ‚y animacjÄ™ tworzenia, tak jak w oryginalnym SC – można bÄ™dzie zobaczyć, że powstaje jakaÅ› struktura, ale nie bÄ™dzie jasne jaka. W miarÄ™ koÅ„czenia procesu przywoÅ‚ywania budynku, jego kontury bÄ™dÄ…Â… już odrobinÄ™ wyraźne. Na koniec caÅ‚ość zacznie nabierać ostroÅ›ci i charakterystycznego poÅ‚ysku (np. metaliczny w przypadku odpowiedzialnego za dostÄ™p do Dark Templarów). Ogólnie bÄ™dzie wyglÄ…Â…daÅ‚o to bardzo podobnie do znanej z SC animacji, jednak wzbogacimy jÄ…Â… o nowe detale.

Bornakk: Ten sam użytkownik zadaÅ‚ jeszcze jedno pytanie – Ultimasx zauważyÅ‚, że terraÅ„skie budynki zaczynajÄ…Â… wydzielać dym, zamiast pÅ‚oną…ć. Jest odrobinÄ™ za wczeÅ›nie na tego typu pytanie, mimo wszystko jednak – czy struktury Zergów bÄ™dÄ…Â… krwawić po ich uszkodzeniu?

Dustin Browder: Mam takÄ…Â… nadziejÄ™. Nie dotarliÅ›my jeszcze do etapu, gdzie bÄ™dziemy siÄ™ tym zajmować. UdostÄ™pniamy wiele informacji, ludzie widzÄ…Â… postÄ™p w tworzeniu gry i wiem, że panuje opinia, iż „skoro wyglÄ…Â…da to tak dobrze, musi być już na ukoÅ„czeniu” – zapewniam, że graficy wcale tak do tego nie podchodzÄ…Â…. Na razie skupili siÄ™ na dopracowywaniu poszczególnych jednostek i ras, lecz Zergowie sÄ…Â… pod tym wzglÄ™dem dość zaniedbywani. W ich przypadku w ogóle czeka nas sporo pracy – przy Hatchery, Lair, Hive. KrwawiÄ…Â…ce budynki wyglÄ…Â…dajÄ…Â… bardzo „zergowo” i jest to element, który chÄ™tnie byÅ›my umieÅ›cili.

Bornakk: To koÅ„czy seriÄ™ pytaÅ„, dotyczÄ…Â…cych StarCraft 2 – dziÄ™ki, że wpadÅ‚eÅ› Dustin!

Dustin Browder: Dzięki, chłopaki.


Źródło: Blizzard BlizzCast
TÅ‚umaczenie: Deimos0

SC2 News
Odliczanie zakończoneOdliczanie zakończone
Åšroda, 01.04.2009, 15:08 :: Negro :: komentarze (7)Åšroda, 01.04.2009, 15:08 :: Negro :: komentarze (7)

licznik

Dziś rano (naszego czasu) zakończyło się odliczanie licznika, który mogliśmy zobaczyć na kilku największych anglojęzycznych stronach zwią…zanych ze StarCraftem 2. Niestety nie stało się to, czego wszyscy się spodziewali. Wspomniany licznik nie odliczał czasu do rozpoczęcia Beta testów SC 2, a jedynie do rozpoczęcia w tych serwisach akcji rozdawania kluczy do Bety - od teraz można pisać maila do tych stron z uzasadnieniem, czemu to akurat nam należy się klucz. Z nadesłanych listów wybrane zostaną… te, których autorzy otrzymają… klucz do bety SC2.
Akcja dotyczy 4 największych anglojęzycznych stron o SC/SC2:
- StarCraft Legacy
- StarCraft.org
- StarCraft 2 Forum
- StarCraft Zone

Oficjalna rejestracja do Bety StarCraft 2 jeszcze się nie rozpoczęła. Nie jest również podana jej data, podobnie jak data rozpoczęcia samych beta testów. Nie pozostaje nam nic innego jak czekać.


Źródło: StarCraft Legacy

Site News
Kampania społeczna przedłużonaKampania społeczna przedłużona
Wtorek, 31.03.2009, 23:02 :: Lukin :: komentarze (0)Wtorek, 31.03.2009, 23:02 :: Lukin :: komentarze (0)

Zarejestrowani użytkownicy forum na pewno widzieli już kampanię społeczną… prowadzoną… przez nasz serwis. Osoby, które jeszcze nie odwiedziły naszego forum, a chciałyby wygrać nagrody proszone są… o kliknięcie w link http://forum.scarea.pl/index.php?topic=246.0

Nagrody do wygrania:

  • 600 MB miejsca na serwerze WWW/FTP + domena http://nazwa.scarea.pl
  • 300 MB miejsca na serwerze WWW/FTP oraz dostÄ™p do jednej bazy danych + domena http://nazwa.scarea.pl
  • Pendrive Kingston 2GB USB 2.0 DT100 DataTraveler Capless

Wszystkich zainteresowanych prosimy o zapoznanie się z regulaminem promocji dostępnej na naszym forum pod adresem http://forum.scarea.pl/index.php?topic=246.0

Site News
Fabuła StarCrafta i nowe buttonyFabuła StarCrafta i nowe buttony
Niedziela, 29.03.2009, 15:22 :: Negro :: komentarze (4)Niedziela, 29.03.2009, 15:22 :: Negro :: komentarze (4)

button Niestety troszkę to trwało, ale wreszcie w trakcie ostatnich prac nad stroną… poprawiony został artykuł napisany przez Der_SpeeDera. Chodzi oczywiście o obszerne streszczenie fabuły StarCrafta oraz Brood Wara.
Cały artykuł przeczytać można tutaj => Fabuła StarCrafta

Kolejną… zmianą… na stronie są… 4 nowe buttony, które w ostatnim czasie przygotował Kiko (jeden z nich widzicie powyżej).
Wszystkie buttony można zobaczyć / pobrać w dziale Współpraca

Blizzard News
Battle.net AccountsBattle.net Accounts
Wtorek, 24.03.2009, 03:22 :: Negro :: komentarze (6)Wtorek, 24.03.2009, 03:22 :: Negro :: komentarze (6)

Battle.net

Battle.net 2.0 zapowiadany był już od dawna. Teraz jednak zapowiedzi te zaczynają… się urzeczywistniać. Blizzard uruchomił ostatnio nowy system Battle.net Accounts. Pozwala on na założenie osobistego konta, dzięki któremu możemy zarzą…dzać wszystkimi (a w praktyce StarCraft + dodatek, Warcraft III, Warcraft III: The Frozen Throne, Warcraft III + dodatek, Diablo II, Diablo II: Lord of Destruction, Diablo II + dodatek), grami Blizzarda, które posiadamy. Co więcej - jeżeli ktoś posiada konto w World of WarCraft może je zintegrować z tym systemem i za jego pomocą… zarzą…dzać wszelkimi płatnościami oraz innymi informacjami zwią…zanymi z grą…. Jednak na chwilę obecną… usługa dostępna jest jedynie dla graczy ze Stanów Zjednoczonych.

Battle.net Accounts

Jak to wyglą…da w praktyce? Po wypełnieniu dosyć szczegółowego formularza na http://www.battle.net/account/ dostajemy dostęp do własnego konta. W trakcie rejestracji możemy również zaznaczyć dwie dodatkowe opcje - czy chcemy otrzymywać na maila biuletyn z informacjami oraz to, czy chcemy wzią…ć udział w losowaniu kluczy do beta testów nowych produkcji Blizzarda. Po zalogowaniu już na pierwszy rzut oka widać, że system jest przejrzysty i bardzo intuicyjny. Obecnie, pomijają…c obszerne strony pomocy oraz możliwość zmiany podstawowych danych (e-mail, hasło) mamy dwie możliwości. Pierwsza, mocno wyeksponowana to wspomniana wcześniej opcja integracji systemu z kontem WoW. Drugą… jest możliwość zarzą…dzania innymi grami. Jednak aby móc z tej opcji korzystać oczywiście należy pierw jaką…ś grę dodać do systemu. Podobnie jak wszystko pozostałe jest to czynność wręcz banalna. Wystarczy wpisać numer seryjny, wybrać wersję językową… i już możemy cieszyć się pierwszą… (tudzież kolejną…) pozycją… na liście gier.

Battle.net games

Co nam to daje? Na chwilę obecną… niewiele, a właściwie tylko jedno. Od tej chwili dostajemy nielimitowaną… możliwość pobierania danej gry z systemu. Gra jest oczywiście pełna i zaktualizowana do najnowszego patcha. Niby niewiele, a jednak opcja bardzo ciekawa. Od teraz nie musimy się już martwić o zgubione płyty. Czy system będzie dawał więcej możliwości - nie wiadomo, jednak należy się tego spodziewać.

Cały system posiada kompletne wsparcie dla kilku różnych języków. Obecnie jest ich 8: angielski (USA), angielski (UE), niemiecki, hiszpański (UE), hiszpański (Ameryka łacińska), francuski, rosyjski oraz koreański. Można jednak się spodziewać, że z czasem liczba lokalizacji się zwiększy.


Źródło: Battle.net

SC2 News
Q&A odsłona 50!Q&A odsłona 50!
PiÄ…Â…tek, 20.03.2009, 20:16 :: Deimos0 :: komentarze (7)PiÄ…Â…tek, 20.03.2009, 20:16 :: Deimos0 :: komentarze (7)

Po dość długim czasie mało porywają…cych informacji na temat StarCraft 2 nareszcie pojawił się nowy Q&A. W środowisku SC zaczyna wrzeć, ze względu na coraz większe napięcie wywołane oczekiwaniem bety, tak więc każda konkretna informacja dotyczą…ca rozgrywki, jak i gry w ogóle jest na wagę złota - nie pozostaje nic innego, jak zaprosić do czytania.

Atak Reaperów

Zwyczajowy wstęp do odpowiedzi na pytania poruszył istotną… kwestię charakteru SC2 - developerzy otwarcie przyznali, że zależy im na uczynieniu StarCraft 2 pozycją… godną… wykorzystania w e-sporcie - co ważne, dotyczy to szczególnie widoku gry z perspektywy widza. Dlatego też, na powyższym obrazku oraz dwóch poniżej można przyjrzeć się funkcjom, mają…cym ułatwić obserwację pola bitwy i interpretację sytuacji.

Atak Reaperów

Porównanie wielkości armii

Jak zaznaczają… sami twórcy, elementy interfejsu mogą… ulec zmianie, mimo to, dzięki udostępnionym screenom, można wyrobić sobie wstępną… opinię na temat możliwości oferowanych przez tryb oglą…dania powtórek. Teraz jednak czas przejść już do głównej części, czyli zestawu pytań i odpowiedzi.

STARCRAFT II Q&A - BATCH 50

Overlord może przenosić jednostki i zrzucać creep, natomiast Overseer potrafi wykrywać niewidzialne jednostki, tworzyć Changelinga oraz posiada większe pole widzenia - dlaczego więc nie dać tych umiejętności Overlordowi, zamiast używać jednej z postaci? - Mooiki (Lordaeron)

Zależy nam na zbalansowaniu możliwości detekcji u poszczególnych frakcji. Nie chcemy widzieć w grze każdego Overlorda, wyposażonego w wykrywanie jednostek po ulepszeniu w Lair. Rozdzielenie tych umiejętności nakazuje graczowi dokonywanie ważnych wyborów, co do wsparcia, jakie otrzyma jego armia.

Czy pojawi się funkcja gry w stereoskopicznym trójwymiarze? - Ylleks (Azeroth)

Mogła by to być interesują…ca opcja, dostępna już w WoW i innych grach. Na razie jednak, zespół skupia się na podstawowych elementach, chcą…c by były one jak najlepiej dopracowane. Dopiero później będzie można zastanowić się nad nowymi funkcjami, o ile będą… one pasowały do obrazu gry.

Podczas poprzednich imprez, gdzie udostępniano SC2 graczom, wielu z nich stosowało BO i taktyki żywcem przeniesione z Brood War. Czy korzystanie z takich zagrań stawia gracza w trudniejszej sytuacji, czy też jest dobrym sposobem na zaznajomienie się z grą…? - instarcraft.de

Wszystko zależy od stylu i pomysłowości danego gracza. Umiejętności nabyte w oryginale, z pewnością… pomogą… w poznawaniu StarCraft 2, jednakże gra ta posiada wiele nowych jednostek i udostępnia nowe możliwości, tak więc z czasem doświadczony gracz będzie mógł uczyć się wykorzystywać wszystkie nowości. Ciężko więc mówić o korzyści bą…dź utrudnieniu, przy korzystaniu z klasycznych strategii - wszystko zależy tu od upodobań i umiejętności poszczególnych graczy.

Czy będzie można zmieniać kolor liter wewną…trz gry? - StarCraftWire.net

W obecnym stanie nie jest to możliwe. Kolorowany tekst był fajną… rzeczą… w StarCraft, lecz chcemy zachować czytelność wszelkich komunikatów, dlatego też domyślny styl pozostaje niezmienny.

Wspominałeś, że w kampanii będzie można dowolnie kierować ścieżką… między poszczególnymi misjami. Czy w zwią…zku z tym będzie tak, że tak czy inaczej rozegramy wszystkie dostępne misje, czy też niektóre nas ominą… przez dokonane wcześniej wybory? - StarCraft II Hungary

W większości przypadków będzie możliwe cofnięcie się i rozegranie pominiętej misji, więc będzie można przejść niemal wszystkie poziomy. Pojawią… się jednak fragmenty, gdzie dokonany wybór będzie miał wpływ na możliwość rozegrania danej misji.

Czy decyzje podjęte w kampanii Terran będą… miały wpływ na kształt misji w części Protossów i Zergów? - TheWarCenter

Myśleliśmy nad tym, doszliśmy jednak do wniosku, że lepiej jest dać rozwiną…ć się każdej kampanii na swój sposób, pozostawiają…c tylko wspólny począ…tek i koniec.

W Brood War (dzięki skorzystaniu z buga), można było zmusić Lurkery do wstrzymania ognia, co powodowało niekiedy wyją…tkowo emocjonują…ce sytuacje. Czy zamierzacie wprowadzić ten element również w SC2? I czy będzie można wydać jednostkom robotniczym rozkaz patrolowania, bą…dź utrzymania pozycji? - Team Liquid (Zanric)

Lurker nie ma takiej możliwości w SC2, w obecnym buildzie. Rozważamy jednak każdą… możliwość, która zmusi gracza do taktycznego myślenia, ale nie wpłynie negatywnie na zbalansowanie gry.


Ilość informacji w tej odsłonie może nie powalała, jednak w czasie, gdy wyjście wersji beta jest kwestią… czasu, każda dodatkowa porcja jest ważna. Wypowiedź na temat Lurkerów może rozczarowywać graczy specjalizują…cych się w Zergach, ale jak zostało podkreślone - to tylko stan na dzień dzisiejszy. SC2 mimo coraz bliższego terminu ukazania się, wcią…ż ewoluuje - daje to nadzieję na jak najbardziej dopracowany produkt końcowy.


Źródła: Forum Battle.net
TÅ‚umaczenie: Deimos0


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona