Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protosss Probe
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
HotS News
Zmiany w HotS #5Zmiany w HotS #5
Poniedziałek, 08.10.2012, 07:32 :: deimos :: komentarze (0)Poniedziałek, 08.10.2012, 07:32 :: deimos :: komentarze (0)

Czas na testowanie kolejnych poprawek - Blizzard kontynuuje politykę dość drastycznych zmian. Dla jednych jest to oznaka zaangażowania, dla innych braku pomysłu na ostateczny kształt rozgrywki. Niezależnie jednak od poglądów, warto zapoznać się z proponowanymi zmianami:

  • Protoss:
    • Mothership Core:
      • Purify - zdolność zostaÅ‚a zmieniona: kiedy gracz rzuca Purify na swój Nexus, Mothership Core nie jest już przywiÄ…zany do danego Nexusa. Ustala siÄ™ zasiÄ™g zdolnoÅ›ci na 13, obrażenia 20. Purify trwa 60 sekund i kosztuje 100 energii
      • SkalÄ™ jednostki zmniejszono do 0,8
      • Mothership Core wymaga teraz 2 supply
      • Obniżono tarcze i HP do 60/130
    • Oracle:
      • UsuniÄ™to zdolność Phase Shield
      • Dodano zdolność Void Siphon: zasiÄ™g 7, koszt - 50 energii, dziaÅ‚anie - co 1s zadaje 3 obrażeÅ„ wybranemu budynkowi i dodaje 3 minerałów, aż do anulowania dziaÅ‚ania zdolnoÅ›ci.
  • Terran:
    • Widow Mine:
      • Jednostka zyskaÅ‚a zdolność Unstable Payload: uruchamia siÄ™ ona automatycznie, gdy Widow Mine jest zakopana. Zdolność strzela pociskiem w zasiÄ™gu 5, zadajÄ…c 160 obrażeÅ„ i 40 obszarowych. Pocisk namierza automatycznie jednostki ukryte oraz halucynacje, Infested Terran i Locusty, ponowne uzbrojenie w pocisk zajmuje 40s. Nie ma dodatkowych kosztów używania zdolnoÅ›ci.
      • WydÅ‚użono czas produkcji jednostki do 40s

Jak widzicie, zmiany są naprawdę odważne - szczególnie rzuca się w oczy nowy design Widow Mine, choć i Oracle zostało także w znacznym stopniu zmienione. Jak zwykle czas pokaże, czy tym razem pomysły były trafione.


Źródło: battle.net

SC2 News
Sea nowym członkiem Liquid!Sea nowym członkiem Liquid!
Czwartek, 04.10.2012, 17:12 :: deimos :: komentarze (0)Czwartek, 04.10.2012, 17:12 :: deimos :: komentarze (0)

Po odejściu Jinro oraz Haypro, drużyna Liquid wyraźnie znalazła się w kadrowym dołku. Nie kazano nam jednak długo czekać na nowego gracza. Zespół, kontynuując swoją "rodzinną" linię, zatrudnił znanego wszystkim tamtejszym forumowiczom Sea, znanego dotąd pod nickiem Sea[Shield].

Sea znany jest szczególnie z występów w Brood War, a społeczność okazała mu największe wsparcie podczas World Wide Invitational we Francji. Sea był jednym z nielicznych Koreańskich graczy, którzy nawiązali bliższy kontakt z zachodnimi fanami. Miejmy nadzieję, że Liquid stanie się jego drugim domem!


Źródło: tl.net

SC2 News
GSL 4 Ro8 Dzień 1 za 2h!GSL 4 Ro8 Dzień 1 za 2h!
Åšroda, 03.10.2012, 09:03 :: deimos :: komentarze (0)Åšroda, 03.10.2012, 09:03 :: deimos :: komentarze (0)

Już za 2 godziny rozpocznie się transmisja z 1 dnia GSL 4. Do obejrzenia będzie PvP oraz TvZ. Czekają nas interesujące pojedynki:

SKT_Rain vs Liquid'HerO
LG-IM_Mvp vs TSL_Symbol

To, co może interesować wielu z was, to forma Raina - czy wygrana z Partingiem w OSL wystarczy, by stwierdzić, że gracz KeSPY dorównał najlepszym zawodnikom GSL? Zobaczymy, szczególnie że PvP nie jest najmocniejszym zawodnikiem Raina. Teamliquid przygotował również ciekawą analizę pojedynków, zapraszamy więc do czytania.


Źródło: Tl.net

HotS News
Poprawka do HotS #4Poprawka do HotS #4
Poniedziałek, 01.10.2012, 11:30 :: deimos :: komentarze (0)Poniedziałek, 01.10.2012, 11:30 :: deimos :: komentarze (0)

Blizzard nie ustaje w próbach innowacji w rozgrywce Heart of the Swarm. Po kontrowersyjnych poprzednich zmianach, czas na kolejne mocno dyskusyjne rozwiązania:

  • Protoss:
    • Purify zmieniono w nastÄ™pujÄ…cy sposób: można użyć tej zdolnoÅ›ci na Nexusie w obszarze o zasiÄ™gu 10. Po czym Mothership Core zostanie doÅ‚Ä…czony do danego Nexusa jako broÅ„ o zasiÄ™gu 10 i obrażeniach 20. MsC traci wtedy zdolność regeneracji energii i używania innych zdolnoÅ›ci, ale Purify bÄ™dzie aktywne aż do zatrzymania zdolnoÅ›ci przez gracza.
    • NastÄ™pujÄ…ce zmiany obejmÄ… Recall: zdolność Recall zostaje przeniesiona do Nexusów. Recall teleportuje Mothership Core oraz wszystkie jednostki wokół niego w obszarze o zasiÄ™gu 7
    • Mothership Core w trybie mobilnym zyskaÅ‚ broÅ„ Repulsor Cannon - 8 obrażeÅ„ do jednostek naziemnych, szybkość ataku - 0,85
    • ZwiÄ™kszono koszt Mothership Core do 100/100
    • Szybkość Mothership Core zwiÄ™kszono do 1,875
    • ZwiÄ™kszono zdrowie Oracle z 20/80 do 60/100, a szybkość zmniejszono do 3,375
    • Entomb zwiÄ™kszyÅ‚ czas trwania z 30 do 45
  • Terran:
    • Widow Mine skrócono czas aktywacji do 2 i dodano możliwość wÅ‚Ä…czania/wyÅ‚Ä…czania autocast
  • Zerg:
    • Locusty Swarm Hosta otrzymujÄ… zasiÄ™g wiÄ™kszy o 1 (z 2 na 3) i obrażenia mniejsze z 14 na 12
  • Ogólne:
    • Battle Hellion nie może już wchodzić do Bunkra
    • Obrażenia obszarowe aktywowanych Widow Mines nie bÄ™dÄ… już ranić innych wÅ‚asnych aktywowanych Min

Jak widzicie, HotS przechodzi dość drastyczne zmiany w każdym kolejnym patchu. Pojawia się też wiele narzekań, że w becie wciąż wykorzystywane są stare buildy, a nowe jednostki (poza Swarm Hostem i Mothership Core) są rzadko widywane. Zobaczymy jak długo Blizzard pozwoli na taki trend.


Źródło: Battle.net
Opracowanie: Deimos

SC2 News
Zawodnicy ESF wycofujÄ… siÄ™ z pojedynku z KeSPAZawodnicy ESF wycofujÄ… siÄ™ z pojedynku z KeSPA
Czwartek, 27.09.2012, 09:52 :: deimos :: komentarze (0)Czwartek, 27.09.2012, 09:52 :: deimos :: komentarze (0)

Po entuzjastycznie przyjętym nowym formacie rozgrywek MLG, polegającym na pojedynkach zaproszonych zawodników z fedracji ESF oraz KeSPA, przyszła mniej optymistyczna wiadomość. Wymienieni niżej gracze, zrezygnowali z udziału w turnieju:

  • Jang "MC" Min Chul
  • Han "aLive" Lee Seok
  • ee "PuMa" Ho Joon
  • Hwang "LosirA" Kang Ho
  • Lee "MarineKing" Jung Hoon

Nie są na razie znane kulisy tych decyzji, spekuluje się jednak, że mogło mieć to związek ze zbyt małą liczbą zaproszeń dla graczy przypisanych ESF. Obecnie KeSPA otrzymała 24 bilety, natomiast ESF zaledwie 8. Jakkolwiek decyzja o udziale w rozgrywkach jest indywidualną sprawą każdego z graczy, szkoda byłoby stracić tak znane nazwiska z listy meczy. Miejmy nadzieję, że uda się jeszcze rozwiązać sytuację w bardziej optymistyczny sposób.


Źródło: gamespot

SC2 News
Wywiad z Grubby'm po WCSWywiad z Grubby'm po WCS
Åšroda, 26.09.2012, 11:15 :: deimos :: komentarze (3)Åšroda, 26.09.2012, 11:15 :: deimos :: komentarze (3)

Chińska strona s.163.com przeprowadziła wywiad z Grubby'm wobec jego dość nieoczekiwanych sukcesów podczas finałów WCS Europe. Zastanawiacie się pewnie dlaczego to właśnie Chińczycy wzięli na spytki tego gracza - warto więc przypomnieć, że Grubby był bardzo popularnym graczem WC3 w Chinach. Tłumaczenie wywiadu znajdziecie TUTAJ. W telegraficznym skrócie natomiast, pytania dotyczą m.in.:

  • WrażeÅ„ na temat meczu z Ret'em oraz LucifroN'em (ten ostatni byÅ‚ poważnym przeciwnikiem Grubby'ego w WC3)
  • WrażeÅ„ na temat samego finaÅ‚u i formy Stephano w starciu z Vortixem
  • PrzemyÅ›leÅ„ na temat chiÅ„skiej sceny SC2 oraz WC3

Wywiad na tl.net jest oczywiście po angielsku, warto jednak się z nim zapoznać, choćby po to by zobaczyć jak dużym szacunkiem cieszy się nadal Grubby w Państwie Środka. Polecamy!


Źródło: TL.net


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona