Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Siege Tank
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
SC2 News
Nerchio, mistrz Zerg贸w - wywiad z Arturem BlochemNerchio, mistrz Zerg贸w - wywiad z Arturem Blochem
Sobota, 18.05.2013, 20:37 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 18.05.2013, 20:37 :: nAiL :: komentarze (0)

By膰 mo偶e polskim sportowcom nie idzie najlepiej, mo偶e nasi pi艂karze dostaj膮 regularny 艂omot, ale s膮 jeszcze znakomici e-sportowcy. Jednym z nich jest Artur "Nerchio" Bloch - jeden z najlepszych graczy w StarCrafta 2 na 艣wiecie.

Pawe艂 Surosz: Jak zacz臋艂a si臋 Twoja fascynacja StarCraftem?

Artur "Nerchio" Bloch: Jak pewnie jeden z wielu by艂em bardzo zainspirowany wszystkimi grami Blizzarda, bo zawsze by艂y rozbudowane i zbalansowane. Seria Diablo, Starcraft i Warcraft to jedne z gier, kt贸re najlepiej wspominam je艣li chodzi o histori臋 gier komputerowych i naturaln膮 kontynuacj膮 by艂o zainteresowanie si臋 Starcraftem2.

Zaczyna艂e艣 od StarCraft: Brood War - czy 艂atwo przestawi艂e艣 si臋 na StarCrafta 2?

Lubi臋 og贸lnie gra膰 w gry komputerowe, wi臋c nic nowego nie jest w stanie mnie przestraszy膰. Nie gra艂em tak偶e w SC:BW profesjonalnie tak偶e nie by艂o 偶adnych problem贸w zaczyna膰 od pocz膮tku w Starcrafta2.

Kt贸ry jeste艣 w tej chwili na 艣wiecie?

Nie jestem w stanie okre艣li膰 kt贸ry dok艂adnie jestem na 艣wiecie, bo w Korei jest tak wielu graczy, kt贸rzy byliby w stanie mnie pokona膰, 偶e nie ma nawet sensu rozmy艣la膰 gdzie si臋 tam plasuj臋. Powiedzia艂bym, 偶e w Europie od roku trzymam si臋 w czo艂贸wce, za艂贸偶my 偶e jest to najlepsza pi膮tka. Na pewno jestem w stanie wygra膰 z ka偶dym na 艣wiecie jednak jest wielu graczy z kt贸rymi pojedynek by艂by prawdziwym wyzwaniem.

Czytaj dalej...


殴r贸d艂o: Pej.cz

StarCraft News
StarCraft w skaliStarCraft w skali
Sobota, 18.05.2013, 20:27 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 18.05.2013, 20:27 :: nAiL :: komentarze (0)

Zastanawiali艣cie si臋 kiedy艣 jak wygl膮da Zealot przy Nexusie? Albo jak 艣miesznie malutki dla Ultraliska jest Marine? Teraz macie okazj臋 zapozna膰 si臋 ze skal膮 przedstawiaj膮c膮 wi臋kszo艣膰 jednostek i budowli zar贸wno ze StarCraft II jak i StarCraft: Brood War. Kliknijcie powy偶szy obrazek i zacznijcie por贸wnywa膰 :)

Video News
StarCrafts Season 2 Episode 4StarCrafts Season 2 Episode 4
Sobota, 18.05.2013, 20:18 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 18.05.2013, 20:18 :: nAiL :: komentarze (0)

Kolejny - czwarty - odcinek drugiej serii animacji spod r臋ki CarbotAnimations. Mi艂ego ogl膮dania :)


殴r贸d艂o: CarbotAnimations YouTube

Battle News
WCS EU RO16 Group D Premier Season 1 2013WCS EU RO16 Group D Premier Season 1 2013
Pi膮tek, 17.05.2013, 19:24 :: nAiL :: komentarze (0)Pi膮tek, 17.05.2013, 19:24 :: nAiL :: komentarze (0)

Mam nadziej臋, 偶e nie zapomnieli艣cie o dzisiejszej rywalizacji w grupie D WCS 2013? Od ponad godziny walcz膮 Stephano, Feast, ThorZaIN i DIMAGA. HF!


殴r贸d艂o: Battle.net

Blizzard News
Lot wiking贸w - opowiadanieLot wiking贸w - opowiadanie
Pi膮tek, 17.05.2013, 19:17 :: nAiL :: komentarze (0)Pi膮tek, 17.05.2013, 19:17 :: nAiL :: komentarze (0)

Samotna, lodowa planeta Braxis znajdowa艂a si臋 dostatecznie daleko od reszty Dominium, wi臋c Eryk mia艂 nadziej臋, 偶e dzi臋ki temu oprze si臋 pokusie i nie zaci膮gnie ponownie. Niemal podda艂 si臋 przy paru okazjach po obejrzeniu wiadomo艣ci na UNN, ale zawsze zd膮偶y艂 si臋 opami臋ta膰, zanim pobieg艂 do portu kosmicznego.

Zamiast tego wraca艂 do swojej pracy pilota transportowego na zamarzni臋tych pustkowiach Braxis, przewozi艂 towary z jednej osady do drugiej i cenne rudy z kopalni do rafinerii. Dobrze p艂acono, ale czasami przez kilka dni nie widywa艂 Kyrie i Sif. Zbyt cz臋sto zostawa艂 sam ze swoimi my艣lami.

Wcze艣niejsze opowiadania znajdziecie w dziale Opowiadania.


殴r贸d艂o: Battle.net
Opowiadanie: Wersja WWW | Wersja PDF

SC2 News
Ewentualne zmiany mapEwentualne zmiany map
Czwartek, 16.05.2013, 18:23 :: nAiL :: komentarze (0)Czwartek, 16.05.2013, 18:23 :: nAiL :: komentarze (0)

Rozmawiamy w艂a艣nie z organizatorami wi臋kszych turniej贸w na ca艂ym 艣wiecie o potencjalnej zmianie ustawienia pozycji startowych na mapie Stacja gwiezdna na ustawienie, w kt贸rym pozycje startowe le偶a艂yby zawsze po przek膮tnej, by uczyni膰 t臋 map臋 bardziej fair w meczach wszystkich ras. Zanim wprowadzimy t臋 zmian臋, chcemy pozna膰 te偶 wasze opinie.

Jeszcze jedna rzecz w kwestii map - otrzymali艣my interesuj膮c膮 sugesti臋 dotycz膮c膮 mapy Bagna Klontas. Ta mapa okazuje si臋 by膰 przyjazna dla strategii opartych na wczesnym ataku (rush), ale jej wad膮 jest to, 偶e zach臋ca r贸wnie偶 do stosowania wymierzonych czasowo atak贸w typu all-in. Sugestia by艂膮 taka, 偶eby doda膰 zniszczalne wie偶e w obszarze mostu, by wczesne rushowanie by艂o nadal mo偶liwe, ale ataki typu all-in w pocz膮tku 艣rodkowej fazy gry zosta艂y op贸藕nione.

Wiemy, 偶e wi臋kszo艣膰 graczy uwa偶a, 偶e wszystkie mapy 1 na 1 powinny by膰 mapami w stylu makro, a mapy zach臋caj膮ce do rushowania po prostu nie sprawdzaj膮 si臋 na turniejowym poziomie rozgrywki, ale naprawd臋 chcemy zaj膮膰 si臋 mapami wszystkich typ贸w, w tym r贸wnie偶 potestowa膰 r贸偶ne wersje map do rushowania.


殴r贸d艂o: Forum Battle.net


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona