Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Terran Valkyrie
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Wywiad
Wywiad z Dustinem Browderem dla StarCraft2.net.plWywiad z Dustinem Browderem dla StarCraft2.net.pl
Czwartek, 06.05.2010, 20:26 :: Negro :: komentarze (7)Czwartek, 06.05.2010, 20:26 :: Negro :: komentarze (7)

W dniu wczorajszym serwis StarCraft2.net.pl przeprowadził telefoniczny wywiad z Dustinem Browderem, głównym projektantem StarCrafta 2. Wywiad co prawda nie jest długi, jednak mimo to jest tam sporo informacji. Dowiedzieć się możemy między innymi do kiedy potrwa beta, jak działać będzie system publikacji map na Battle.net 2.0 oraz jakie nadzieje Blizzard wiąże z tą platformą.
Zachęcamy do zapoznania się z treścią tego wywiadu - link w obrazku poniżej.


Źródło: StarCraft2.net.pl

SC2 News
Wersja na Maca dostępna w Europie i integracja Bnet z FacebookiemWersja na Maca dostępna w Europie i integracja Bnet z Facebookiem
Åšroda, 05.05.2010, 23:26 :: deimos :: komentarze (0)Åšroda, 05.05.2010, 23:26 :: deimos :: komentarze (0)

Nietrudno było się domyślić, iż wersja SC2 dla Maców jest tylko kwestią czasu - Zyhradis ogłosił, iż użytkownicy tego systemu mogą już ściągać klienta bety w wersji angielskiej, francuskiej i niemieckiej. Blizzard naturalnie dzięki temu posunięciu będzie mógł zebrać więcej danych na temat stabilności, a gracze posługujący się ww. systemem już zapewne zacierają ręce i oblegają swoje profile na battle.net

Drugą informacją dzisiejszego dnia jest fakt powiązania serwisu Battle.net z Facebook. Usługa ułatwi znajdowanie i dodawanie znajomych. Gwoli ścisłości - funkcja uruchomiona zostanie w "najbliższej przyszłości". Jak więc widać, Blizzard kontynuuje swój plan poszerzenia komunikacji między członkami społeczności SC2 i w tym kontekście wybór Facebooka wydaje się być wręcz oczywisty.


Źródło: SC2.net.pl

SC2 News
Premiera StarCraft 2 już w lipcu!Premiera StarCraft 2 już w lipcu!
Wtorek, 04.05.2010, 02:50 :: Negro :: komentarze (12)Wtorek, 04.05.2010, 02:50 :: Negro :: komentarze (12)

W dniu wczorajszym, tj. 3 maja 2010 roku w oświadczeniu prasowym Blizzard ogłosił, że długo oczekiwany przez wszystkich StarCraft 2 będzie dostępny w sklepach od 27 lipca 2010 roku! W dniu tym premiera będzie miała miejsce między innymi w takich regionach jak USA, Kanada, wiele krajów Azji oraz Europa, a co za tym idzie także Polska!

"Od wielu lat nie mogliśmy się doczekać na ponowną podróż do uniwersum StarCrafta i niezwykle ekscytuje nas fakt, że ten czas prawie nadszedł", powiedział Mike Morhaime, Dyrektor Generalny i współzałożyciel Blizzard Entertainment.
"Dzięki naszym beta testerom końcowe prace nad grą posuwają się niezwykle szybko. Już za kilka miesięcy będziemy gotowi, by powitać graczy z całego świata w grze StarCraft II oraz nowym serwisie Battle.net?".

Jak widać do premiery gry zostało już bardzo niewiele czasu. Dlatego też wszyscy, którzy chcieli by się załapać jeszcze na betatesty powinni zwiększyć wysiłki w celu zgarnięcia klucza, chociażby w naszych konkursach - najnowszy w poprzednim newsie.


Źródło: Oświadczenie prasowe Blizzarda - 3.05.2010

SC2 News
Rozdajemy klucze do bety - fala 7 [zakończona]Rozdajemy klucze do bety - fala 7 [zakończona]
Poniedziałek, 03.05.2010, 12:57 :: Negro :: komentarze (26)Poniedziałek, 03.05.2010, 12:57 :: Negro :: komentarze (26)

konkurs

Po małej przerwie, ale zgodnie z wcześniejszymi obietnicami - znów mamy dla was kilka kluczy do rozdania. W tym konkursie do wygrania jest 5 kluczy do bety SC2.

W dzisiejszym konkursie będzie liczyła się głównie wasza kreatywność. Otóż zadanie polega na wymyśleniu zakończenia Wings of Libery. Napiszcie (standardowo - w komentarzu) jak według was skończy się pierwsza część trylogii SC2. Opis powinien być krótki, ok 5-6 zdań. Jednocześnie jednak powinien wyjaśniać losy wszystkich głównych bohaterów i frakcji, czyli Raynora i jego załogi, Dominium, Imperatora Mengska etc. Może wprowadzicie jakieś nowe znaczące postaci? Wszystko zależy od waszej kreatywności.

Oceniać będziemy głównie pomysłowość i oryginalność. Nie bez znaczenia jest jednak względna zgodność z uniwersum SC oraz linią historyczną. Im bardziej prawdopodobne zakończenie - tym lepiej. Przypominam, ze chodzi o zakończenie tylko Wings of Libery, nie całego SC2, czyli należy skupić się głównie na historii Terran.

Konkurs trwa do jutra do godziny 20:00 - komentarze dodane później nie będą brane pod uwagę.


WYNIKI KONKURSU

Wybór był trudny. Wbrew pozorom jednak, trudność ta nie wynikała z "równej walki" jednak z tego, że spodziewaliśmy się mimo wszystko trochę innych tekstów. Nie bez bólu ale w końcu udało się wybrać listę szczęśliwców, którzy dostaną klucz:

  • DarkTemplar
  • lukas
  • cawrek
  • szczepan
  • Eksodus

Wszystkim gratulujemy. Zostały nam jeszcze 3 klucze do rozdania. Jeszcze nie zdecydowaliśmy jak i kiedy je rozdamy, dlatego trzymajcie rękę na pulsie.

SC2 News
Zmiany w singlu Wings of Liberty oraz wyzwania / Developer Chat #2Zmiany w singlu Wings of Liberty oraz wyzwania / Developer Chat #2
Niedziela, 02.05.2010, 02:57 :: Negro :: komentarze (1)Niedziela, 02.05.2010, 02:57 :: Negro :: komentarze (1)

W poprzedni piątek zaprezentowaliśmy wam nowe filmy z kampanii w Wings of Liberty. Dodatkowo, razem z filmami w sieci pojawiło się 13 nowych screenów z kampanii, których wam jeszcze nie pokazywaliśmy. Dlatego też wszystkie nowe screeny znaleźć możecie w treści tego newsa.

Publikując wspomniane filmy nie wspomnieliśmy jednak, że materiały te pochodzą z kwietniowej wycieczki prasowej do siedziby Blizzarda w Irvine. Jednak z powodu chmury pyłu wulkanicznego na imprezę nie dotarło bardzo wielu dziennikarzy. Z tego powodu zorganizowana została druga impreza, tym razem w Velize, w paryskiej siedzibie Zamieci. W wydarzeniu tym udział brali również przedstawiciele serwisu StarCraft2.net.pl. Z tej okazji na wspomnianym portalu pojawiła się niedługa, aczkolwiek bardzo ciekawa relacja z tego, czego spodziewać się możemy w singlu.

Wszyscy zaproszeni dziennikarze mieli dostęp do specjalnie na ta okazję przygotowanego build SC2 zawierającego 3 misje z kampanii, tryb wyzwań wraz z dwoma mapami oraz tryb multiplayer. Okazuje się, że od czasów ostatniej większej prezentacji gry (lipiec 2009) zmieniło się bardzo dużo. Przede wszystkim całkowicie przebudowany został system rozwoju i zakupu technologii.

Zmieniony został również sposób poruszania się po Hyperionie, gdyż poprzednie rozwiązanie (przechodzenie przez drzwi) było - według Blizzarda - mało intuicyjne. Przy okazji zwiększyła się liczba elementów interaktywnych oraz osób, z którymi można porozmawiać.

Fragmenty dwóch spośród udostępnionych misji zobaczyć mogliście już tydzień temu na opublikowanych u nas filmach. Są to misje z kampanii głównej, nazwane odpowiednio Welcome to the Jungle oraz The Dig.



Misja trzecia - Whispers of Doom - pochodzi z minikampanii Protossów. kierujemy w niej Zeratulem, który, w przeciwieństwie do tego znanego nam z SC: BW posiada kilka umiejętności.
Przy okazji tej wycieczki prasowej okazało się również, że jeden z najbardizej znanych filmów pochodzących ze StarCrafta 2 - spotkanie Zeratula z Kerrigan - trwa w oryginale ok. 5 minut!

Kompletny opis wspomnianych tu elementów znaleźć możecie pod poniższym linkiem. Zachęcamy do zapoznania się z tym artykułem, gdyż dowiedzieć się można z niego wielu ciekawych faktów.

StarCraft2.net.pl: Tryb singleplayer - podejście drugie


30 kwietnia odbył się drugi już czat z developerami StarCrafta 2. Podobnie jak poprzednio pytania zadawać można było poprzez twitterowe konto Blizzarda.

Serwis StarCraft2.net.pl przygotował tłumaczenie kompletnej transkrypcji tego czata. Znaleźć je możecie pod linkiem:

TÅ‚umaczenie Developer Chat z 30 kwietnia


Źródło: StarCraft2.net.pl

SC2 News
Atrybuty bohaterów w SC 2Atrybuty bohaterów w SC 2
Åšroda, 28.04.2010, 22:20 :: deimos :: komentarze (10)Åšroda, 28.04.2010, 22:20 :: deimos :: komentarze (10)

Ukazanie się Galaxy Editora wywołało oczywiście lawinowy napływ pomysłów. Mimo, że popularne wydaje się przerabianie pól bitew znanych z Brood War, jest grupa zapaleńców pragnących już teraz wykorzystać potencjał edytora do maksimum. W sieci jest już kilka przykładów tego, co można zdziałać - mapy z rozgrywkami TPP, wyścigi i inne.

Tym razem chcemy zwrócić uwagę na zajęcie się elementem, który być może doprowadzi do stworzenia odpowiednika DoTA - chodzi naturalnie o bohaterów:

Strona StarcraftWire.net opracowała też krótki poradnik, jak dać sobie radę z zmienianiem parametrów potencjalnego herosa w edytorze - tekst (w języku angielskim!) znajdziecie TUTAJ.

Pozostaje więc mieć nadzieję na rychłe ukazanie się ociekających grywalnością map, które zaskoczą wykorzystaniem potencjału Galaxy Editora. Dotychczasowe plansze zdecydowanie nastrajają optymistycznie.


Źródło: StarcraftWire.net


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona