Intel Extreme Masters World Championship 2013Intel Extreme Masters World Championship 2013
艢roda, 06.03.2013, 20:44 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 06.03.2013, 20:44 :: nAiL :: komentarze (0)
Tak jak informowali艣my wcze艣niej od wtorku trwa Intel Extreme Masters World Championship 2013! Rozgrywki mo偶ecie 艣ledzi膰 do soboty w艂膮cznie od godziny 9:30 naszego czasu. Stream z polskim komentarzem poni偶ej:
Newsa przenosz臋 wy偶ej, 偶eby nikomu nie umkn臋艂o to wa偶ne dla nas wszystkich wydarzenie :)
UPDATE: Je偶eli kto艣 jeszcze nie wie, to z dum膮 informuj臋, 偶e MaNa wyszed艂 z grupy na drugim miejscu - wygra艂 cztery z pi臋ciu meczy. GG MaNa!
Premiera Heart of the Swarm w KrakowiePremiera Heart of the Swarm w Krakowie
艢roda, 06.03.2013, 19:29 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 06.03.2013, 19:29 :: nAiL :: komentarze (0)
Je偶eli mieszkacie w Krakowie, albo 11go marca b臋dziecie w tym pi臋knym mie艣cie, to mam dla Was dobr膮 wiadomo艣膰! W klubie Literki odb臋dzie si臋 impreza pod znakiem BarCraft. O p贸艂nocy b臋dziecie mogli kupi膰 Heart of the Swarm w zestawie z plakatem za 115z艂, a dodatkowo odb臋d膮 si臋 fina艂y turnieju Wings of Liberty. Ch臋tnych czekaj膮 jednak jeszcze eliminacje online, do kt贸rych mo偶e si臋 zapisa膰 ka偶dy.
1. miejsce - 2h Treningu z masterem + Koszulka z autografami graczy z IEM Katowice + gad偶ety;
2. miejsce - 2h treningu z masterem;
3. miejsce - 1h treningu z masterem;
Oczywi艣cie to nie koniec czekaj膮cych atrakcji. Go艣cie klubu b臋d膮 mogli ogl膮da膰 stream w HD z premiery Heart of the Swarm, do tego odb臋d膮 si臋 konkursy z nagrodami. No i oczywi艣cie b臋dzie okazja porozmawia膰 z fanami SC dobrze si臋 przy tym bawi膮c. Impreza odb臋dzie si臋 11 marca w krakowskim klubie Literki - zacznie si臋 17:00. Wi臋cej informacji znajdziecie TUTAJ.
Wszystkich szcz臋艣liwc贸w prosz臋 o zabranie z sob膮 aparat贸w i przes艂anie do nas zdj臋膰 - umie艣cimy je razem z Waszymi komentarzami :) HF!
StarCraft II: Punkt krytyczny - kilka informacjiStarCraft II: Punkt krytyczny - kilka informacji
艢roda, 06.03.2013, 18:39 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 06.03.2013, 18:39 :: nAiL :: komentarze (0)
Pami臋tacie mo偶e jak nieca艂y miesi膮c temu informowa艂em Was o premierze ksi膮偶ki StarCraft II: Punkt krytyczny? Dzisiaj przegl膮daj膮c forum Battle.net wpad艂em na post niejakiego VerTax'a. Nie jest to pierwszy lepszy forumowicz, a go艣膰 nale偶膮cy do grupy tzw. Most Valuable Posters, czyli Najbardziej Warto艣ciowi Posterzy. Wypada wi臋c zapozna膰 si臋 z tym co ma do powiedzenia:
Warto przeczyta膰, raz, 偶e faktycznie fajna lektura, dwa, 偶e wiele wyja艣nia i kto艣 kto b臋dzie gra艂 w HotSa bez przeczytania ksi膮偶ki mo偶e by膰 zdziwiony. :)
...dodatkowo w tej ksi膮偶ce non stop co艣 si臋 dzieje...
Ksi膮偶ka nie opisuje wydarze艅 z HotSa, a czasu pomi臋dzy WoLem a dodatkiem. Nie chc臋 spoilerowa膰 tre艣ci ksi膮偶ki, chocia偶 przypuszczam, 偶e wiele rzeczy kt贸re tam si臋 dzia艂o, nie b臋dzie opisywanych w grze (chocia偶by ze wzgl臋du na ich poboczny charakter). Ksi膮偶ka nie jest spolierem dodatku, tylko 艂膮cznikiem fabularnym podstawki i dodatku.
Swoj膮 drog膮 zam贸wili艣cie ju偶 ksi膮偶k臋? Ja jutro id臋 po odbi贸r przesy艂ki z Empiku :) Wam te偶 polecam :)
J臋zyk gry i interfejs nie zmieni si臋 podczas prze艂膮czania region贸w.
Profile postaci i dane rankingowe s膮 osobne dla ka偶dego regionu.
Kiedy trwa膰 b臋dzie przerwa techniczna na serwerach w danym regionie, b臋dzie mo偶na zagra膰 w innym.
Wi臋cej informacji znajdziecie w naszym FAQ Gry Globalnej na stronie pomocy.
POPRAWKI B艁臉D脫W:
Og贸lne
"StarCraft II" nie b臋dzie ju偶 pobiera膰 przysz艂ych danych aktualizacyjnych, gdy gra jest uruchomiona.
Naprawiono b艂膮d, kt贸ry powodowa艂, 偶e gracze nie mogli zmieni膰 j臋zyka, je艣li dane aktualizacyjne nie zosta艂y pobrane w 100% za po艣rednictwem programu uruchamiaj膮cego gr臋.
Naprawiono kilka b艂臋d贸w, kt贸re powodowa艂y, 偶e gra zawiesza艂a si臋 w r贸偶nych momentach podczas pauzowania i opuszczania rozgrywki.
Naprawiono b艂膮d, kt贸ry powodowa艂, 偶e gra wykorzystywa艂a za du偶o pami臋ci wideo.
Naprawiono desynchronizacj臋, kt贸ra mog艂a wyst臋powa膰 mi臋dzy komputerami Mac i PC przy przeprowadzaniu rozpoznania SI jednostk膮 zamaskowan膮.
Naprawiono zawieszanie si臋 gry, do kt贸rego mog艂o doj艣膰 w rzadkich sytuacjach przy wymuszonym zamykaniu "StarCrafta II".
Naprawiono kilka b艂臋d贸w, kt贸re powodowa艂y zawieszanie si臋 gry podczas ogl膮dania i przewijania powt贸rek.
Naprawiono b艂膮d, kt贸ry powodowa艂, 偶e gracze nie s艂yszeli si臋 podczas rozmowy g艂osowej wykorzystuj膮cej biblioteki FMod.
Rozwijana lista j臋zyk贸w do wyboru nie powinna ju偶 pokazywa膰 nieprawid艂owego j臋zyka.
Naprawiono zawieszanie gry, do kt贸rego mog艂o doj艣膰 podczas gry w niekt贸re pozycje z Salonu Gier z u偶yciem niestandardowego profilu skr贸t贸w klawiszowych.
Naprawiono b艂膮d z wy艣wietlaniem odliczania podczas korzystania z funkcji "Przejmij dowodzenie" w korea艅skim i tajwa艅skim kliencie gry.
Battle.net
Mo偶na ju偶 prawid艂owo usuwa膰 z zak艂adek mapy z Salonu Gier spoza strony z zak艂adkami.
Naprawiono kilka b艂臋d贸w powi膮zanych z komunikatem m贸wi膮cym, 偶e "pokazani zostan膮 tylko oficerowie", zarezerwowanym dla grup o du偶ej liczbie cz艂onk贸w.
Sk艂ady cz艂onkowskie klan贸w i grup nie s膮 ju偶 sortowane w odwr贸conej kolejno艣ci.
Klany i grupy s膮 teraz prawid艂owo definiowane na czacie przy pisaniu w trakcie gry.
Naprawiono b艂膮d, kt贸ry m贸g艂 wyst膮pi膰 przy tworzeniu klanu lub grupy z u偶yciem niekt贸rych kombinacji znak贸w specjalnych.
Naprawiono b艂膮d, kt贸ry m贸g艂 wyst膮pi膰 przy przewijaniu listy cz艂onk贸w du偶ej grupy.
Mo偶na ju偶 wykorzystywa膰 znaki specjalne w nazwach klan贸w i grup.
Mo偶na ju偶 wykorzystywa膰 spacje w nazwach grup w rosyjskim kliencie gry.
Naprawiono b艂膮d, kt贸ry w niekt贸rych sytuacjach uniemo偶liwia艂 graj膮cym na korea艅skim i tajwa艅skim kliencie gry dodawanie znajomych z BattleTagiem.
Edytor
Naprawiono zawieszanie edytora, do kt贸rego mog艂o doj艣膰 przy podw贸jnym klikni臋ciu pliku .SC2Map w momencie, kiedy pobiera艂 wymagane zale偶no艣ci.
艢roda, 06.03.2013, 17:44 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 06.03.2013, 17:44 :: nAiL :: komentarze (0)
Z rado艣ci膮 informujemy, 偶e po dzisiejszych pracach administracyjnych nowa funkcja Gry Globalnej jest ju偶 dost臋pna w Wings of Liberty dla graczy we wszystkich regionach (poza Chinami). Od teraz mo偶ecie gra膰 na serwerach StarCrafta II w innych regionach, w ka偶dym z nich korzystaj膮c z oddzielnych danych profilowych.
Oto kilka informacji o Grze Globalnej:
Gracze mog膮 swobodnie prze艂膮cza膰 regiony na ekranie logowania StarCrafta II.
J臋zyk gry i interfejs nie zmieni si臋 podczas prze艂膮czania region贸w.
Gracze korzystaj膮cy z Gry Globalnej b臋d膮 podlega膰 zasadom obowi膮zuj膮cym w wybranym regionie.
Kiedy trwa膰 b臋dzie przerwa techniczna na serwerach w danym regionie, b臋dziecie mogli zagra膰 w innym.
Aby dowiedzie膰 si臋 wi臋cej o Grze Globalnej, zapoznajcie si臋 z oficjalnym FAQ.