Strona główna Forum PodziÄ™kowania Kontakt Współpraca Linki O serwisie Autorzy
Rasy - Protoss
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Battle News
HotS Weekly - Nerchio vs White-RaHotS Weekly - Nerchio vs White-Ra
Åšroda, 03.04.2013, 19:40 :: nAiL :: komentarze (0)Åšroda, 03.04.2013, 19:40 :: nAiL :: komentarze (0)

Już za około 20 minut zacznie się pojedynek z serii Yegalisk.tv HotS Weekly! Pula nagród to 125 USD - 100 dla wygranego i 25 dla przegranego. Na polu walki staną naprawdę dobrzy gracze! Nasz polski Zerg Artur "Nerchio" Bloch zmierzy się z ukraińskim Protossem Aleksey'em "White-Ra" Krupnyk'iem. Start o 21:00 naszego czasu. Stream znajdziecie powyżej! HF!


Źródło: TeamLiquid.net

SC2 News
Husky przechodzi mutację głosu!Husky przechodzi mutację głosu!
Poniedziałek, 01.04.2013, 17:51 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedziałek, 01.04.2013, 17:51 :: nAiL :: komentarze (0)

Stało się coś strasznego! Husky, jeden z najlepszych komentatorów (ocena oparta na osobistych odczuciach...) StarCraft przechodzi mutację głosu! Sprawdźcie sami na powyższym filmiku. Poza dziwacznym głosem Husky'ego gra sama w sobie też jest warta uwagi. HF!


Źródło: Husky StarCraft YouTube

SC2 News
Raport sytuacyjny: ogarRaport sytuacyjny: ogar
Poniedziałek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)Poniedziałek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)

Jak zapewne wiecie ogar (ang. Warhound) został usunięty na wczesnym etapie publicznych beta-testów Heart of the Swarm, ponieważ uznaliśmy, że jego rola na polu bitwy trochę za bardzo pokrywała się z maruderem. Pod względem mechaniki były to praktycznie dwie identyczne jednostki - różniły się jedynie miejscem produkcji. Decyzja o usunięciu jednostki nigdy nie jest łatwa, a w tym przypadku okazała się wyjątkowo trudna, ponieważ wszyscy w Blizzardzie uwielbiali wygląd ogara.

Po obejrzeniu rozgrywek MLG Winter Championship zauważyliśmy, że Life trochę zbyt łatwo poradził sobie z Flashem w finałach. Gdyby Flash miał możliwość zbudowania ogarów, nasza ulubiona rasa (terranie) mogłaby wygrać turniej. Jak to zwykle bywa, podjęliśmy spontaniczną decyzję pod wpływem tego meczu i natychmiast zabraliśmy się za wprowadzanie zmian w balansie gry.

Z tego względu ponownie wprowadziliśmy tę jednostkę do wewnętrznej wersji gry, którą wykorzystujemy do testów w naszej firmie. Po dodaniu ogara gra terranami stała się niesamowicie satysfakcjonująca. Jednak za każdym razem, gdy musieliśmy stawiać im czoła, kierując naszą ulubioną rasą (zergami), coś było wyraźnie nie tak. Taka sytuacja była oczywiście nie do pomyślenia, więc uznaliśmy, że musimy dać ogary także zergom.

Kiedy jednak dłużej zastanowiliśmy się nad tą decyzją, zdaliśmy sobie sprawę, że nasza ulubiona rasa (protosi) zaczęła mieć pod górkę, ponieważ jako jedyna nie dysponowała ogarami. Wtedy nas olśniło: także protosi powinni je otrzymać, ponieważ jednym z naszych głównych celów przy projektowaniu StarCrafta II było stworzenie jak najbardziej podobnych do siebie trzech ras.

Po rozważeniu wszystkich za i przeciw, koniec końców, oto, co postanowiliśmy zmienić w grze:

  • Ogar zostaÅ‚ dodany dla rasy terran, bo roboty sÄ… fajne, a wyglÄ…d ogara jest niesamowity.
  • Ogar zostaÅ‚ dodany dla rasy zergów, żeby dalej miaÅ‚y szansÄ™ w starciu z terranami.
  • Ogar zostaÅ‚ dodany dla rasy protosów, żeby protoscy gracze nie jÄ™czeli nam o nim na forum.

Wprawdzie zdajemy sobie sprawę, że wymienione powyżej zmiany są drastyczne, ale zachęcamy wszystkich do zalogowania się i sprawdzeniu ich samemu w grze zamiast wyciągać pochopne wnioski. Możecie jak najbardziej podzielić się z nami waszymi przemyśleniami, ale tym razem nie będziemy brać pod uwagę żadnych opinii i sugestii.

Więcej informacji o sekretach ogarów znajdziecie w naszym artykule pt. "Ogar: Pytania i odpowiedzi". Historię ich powstania przedstawia opublikowane właśnie w naszej sekcji wiedzy o uniwersum StarCrafta opowiadanie pt. "Film na zamówienie".

GL HF!


Źródło: Battle.net

Battle News
TeamLiquid Legacy StarLeague - wynikiTeamLiquid Legacy StarLeague - wyniki
Niedziela, 31.03.2013, 21:40 :: nAiL :: komentarze (0)Niedziela, 31.03.2013, 21:40 :: nAiL :: komentarze (0)

W walce finałowej, w bratobójczym pojedyneku Zerg vs Zerg, Sziky stawił czoła Michael'owi w formule Bo7. Sziky wspiął się na wyżyny i wygrał cztery walki z rzędu! Trzecie miejsce zajął zaś Skzlime wygrywając 3:2 z eOnzErG.

Jeżeli nie mieliście okazji śledzić rozgrywek, to polecam obejrzeć VOD'y lub po prostu ściągnąć Replay Pack.


Źródło: TeamLiquid.net

Battle News
Finał TeamLiquid Legacy StarLeague - dziś 21:00Finał TeamLiquid Legacy StarLeague - dziś 21:00
Sobota, 30.03.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 30.03.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)

15stą rocznicę narodzin StarCraft I zaczynamy świętować już dziś! Godzina 21:00! Obecność obowiązkowa! Uczcijmy tę okazję oglądając finały TeamLiquid Legacy StarLeague!

Dla przypomnienia szybki skrót - walka finałowa to Sziky vs Michael, zaś o trzecie miejsce na podium powalczą Skzlime vs eOnzErG.

Zapraszam na oficjalny stream. HF!


Źródło: TeamLiquid.net

StarCraft News
15 lat w sektorze Koprulu15 lat w sektorze Koprulu
Sobota, 30.03.2013, 08:32 :: nAiL :: komentarze (1)Sobota, 30.03.2013, 08:32 :: nAiL :: komentarze (1)

* Transmisja przychodząca. Nawiązano połączenie: *

Witajcie dowódcy! Możliwość świętowania 15. urodzin nie zdarza się często, dlatego jesteśmy naprawdę szczęśliwi, mogąc razem z wami wszystkimi uczcić to nadzwyczajne osiągnięcie w historii serii StarCraft.

Po premierze StarCrafta, która miała miejsce 31 marca 1998 r., razem z milionami graczy przenieśliśmy się w czasie i przestrzeni do XXV wieku i po raz pierwszy odwiedziliśmy ogarnięty chaosem sektor Koprulu. Wyszkoliliśmy liczne oddziały i zrównaliśmy z ziemią niezliczone bazy wrogów, opowiadając się po stronie toczących ze sobą wojnę terran, protosów lub zergów. Zaledwie dziewięć miesięcy później, po premierze StarCraft: Brood War, Królowa Ostrzy zajęła miejsce w panteonie najsłynniejszych czarnych charakterów wszech czasów, a Korea Południowa oszalała na punkcie zawodowych rozgrywek w StarCrafta.

Przeskoczmy do 2010 roku, kiedy po dwunastu latach gorączkowego oczekiwania, na całym świecie zadebiutował StarCraft II: Wings of Liberty. Stanęliśmy wówczas do heroicznej walki z siłami Dominium Arcturusa Mengska, kierując poczynaniami Jima Raynora, a ponadto dopingowaliśmy rywalizujących ze sobą zawodowców, należących do światowej sceny StarCrafta II, która nieustannie zyskuje na popularności i jest z uznaniem określana mianem "e-sportu". Teraz, niecały miesiąc po premierze StarCraft II: Heart of the Swarm, musimy nie tylko stawić czoła Kerrigan i jej żarłocznemu szczepowi zergów, lecz także pogodzić się z faktem, że kiedy dobrze się bawimy, czas naprawdę płynie szybciej. Już za kilka dni będziemy świętować niesamowite osiągnięcie: piętnaste urodziny serii StarCraft.

Jesteśmy szczęśliwi, że możemy zaprosić was do świętowania razem z nami. Z tej wyjątkowej okazji przygotowaliśmy nowe wspaniałe osiągnięcie oraz trzy portrety do odblokowania, przedstawiające terranina, protosa i zerga, które pojawiły się na pudełkach pierwszego StarCrafta.

Naszym zdaniem wprowadzenie tych portretów będzie wspaniałym hołdem dla niezwykłej historii StarCrafta, a zarazem pozwoli wszystkim fanom uczestniczyć w obchodach 15. urodzin serii. Kto jednak zechce odblokować te wyjątkowe nagrody, będzie musiał się podjąć niebezpiecznej misji bojowej:

Cel misji:

  • Rozegraj jeden mecz w StarCrafta II w dowolnym trybie sieciowym do godz. 21.00 czasu polskiego 17 kwietnia (pozostaÅ‚e do rozegrania mecze: 1)

Od 31 marca do zdobycia wyjątkowego osiągnięcia z okazji 15. urodzin StarCrafta będzie wymagane rozegranie jednego meczu w ramach Salonu Gier lub w sekcji gier dowolnych, bądź też w następujących trybach: szkolenia, starcia, poza rankingiem lub rankingowym. Gdy tylko otrzymacie osiągnięcie, wszystkie trzy portrety zostaną na stałe odblokowane na waszym profilu postaci w StarCraft II.

Domyślamy się, o czym właśnie pomyśleliście - nie, to nie jest żart z okazji Prima Aprilis. Warto jednak podkreślić, że misje z kampanii, gry dowolne rozegrane poza siecią, oglądanie powtórek oraz uczestnictwo w grach znajomych jako obserwatorzy nie pozwolą wam zdobyć okolicznościowych nagród. Upewnijcie się więc, że wybraliście jeden z wymienionych powyżej trybów sieciowych. Miejcie też na uwadze, że wyjątkowe osiągnięcie zostanie przyznane dopiero po zakończeniu gry. Innymi słowy, jeżeli opuścicie mecz rankingowy "4 na 4" przed jego zakończeniem, osiągnięcie nie zostanie wam zaliczone, dopóki wszyscy pozostali gracze nie opuszczą gry.

Świętujcie 15. urodziny StarCrafta razem z nami i pochwalcie się nowymi portretami na platformie Battle.net w dniach 31 marca-17 kwietnia. Zachęcamy was też do podzielenia się swoimi najlepszymi wspomnieniami związanymi ze StarCraftem - w tym celu używajcie hashtaga #SC15 na Twitterze.

Zanim połączenie dobiegnie końca, mamy dla was jeszcze jeden prezent. Liczymy, że rozbudzi on w waszych wojskach zapał do walki o zwycięstwo, kiedy podejmiecie się realizacji zleconego wam zadania. Przygotowaliśmy dla was niesamowitą tapetę, która ukazuje żołnierza marine terran, hydraliska zergów oraz protoskiego zelotę w całej ich okazałości.

Dowódcy, do dzieła! Zbierzcie wojska, zalogujcie się do StarCrafta II i roznieście w pył waszych przeciwników. Czekamy na wieści o waszych miażdżących zwycięstwach.

* Koniec odprawy *


Źródło: Battle.net


<< Poprzednie | Następne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na górę Następna strona