Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Protoss Carrier
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Battle News
HotS Weekly - Nerchio vs White-RaHotS Weekly - Nerchio vs White-Ra
艢roda, 03.04.2013, 19:40 :: nAiL :: komentarze (0)艢roda, 03.04.2013, 19:40 :: nAiL :: komentarze (0)

Ju偶 za oko艂o 20 minut zacznie si臋 pojedynek z serii Yegalisk.tv HotS Weekly! Pula nagr贸d to 125 USD - 100 dla wygranego i 25 dla przegranego. Na polu walki stan膮 naprawd臋 dobrzy gracze! Nasz polski Zerg Artur "Nerchio" Bloch zmierzy si臋 z ukrai艅skim Protossem Aleksey'em "White-Ra" Krupnyk'iem. Start o 21:00 naszego czasu. Stream znajdziecie powy偶ej! HF!


殴r贸d艂o: TeamLiquid.net

SC2 News
Husky przechodzi mutacj臋 g艂osu!Husky przechodzi mutacj臋 g艂osu!
Poniedzia艂ek, 01.04.2013, 17:51 :: nAiL :: komentarze (0)Poniedzia艂ek, 01.04.2013, 17:51 :: nAiL :: komentarze (0)

Sta艂o si臋 co艣 strasznego! Husky, jeden z najlepszych komentator贸w (ocena oparta na osobistych odczuciach...) StarCraft przechodzi mutacj臋 g艂osu! Sprawd藕cie sami na powy偶szym filmiku. Poza dziwacznym g艂osem Husky'ego gra sama w sobie te偶 jest warta uwagi. HF!


殴r贸d艂o: Husky StarCraft YouTube

SC2 News
Raport sytuacyjny: ogarRaport sytuacyjny: ogar
Poniedzia艂ek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)Poniedzia艂ek, 01.04.2013, 11:51 :: nAiL :: komentarze (1)

Jak zapewne wiecie ogar (ang. Warhound) zosta艂 usuni臋ty na wczesnym etapie publicznych beta-test贸w Heart of the Swarm, poniewa偶 uznali艣my, 偶e jego rola na polu bitwy troch臋 za bardzo pokrywa艂a si臋 z maruderem. Pod wzgl臋dem mechaniki by艂y to praktycznie dwie identyczne jednostki - r贸偶ni艂y si臋 jedynie miejscem produkcji. Decyzja o usuni臋ciu jednostki nigdy nie jest 艂atwa, a w tym przypadku okaza艂a si臋 wyj膮tkowo trudna, poniewa偶 wszyscy w Blizzardzie uwielbiali wygl膮d ogara.

Po obejrzeniu rozgrywek MLG Winter Championship zauwa偶yli艣my, 偶e Life troch臋 zbyt 艂atwo poradzi艂 sobie z Flashem w fina艂ach. Gdyby Flash mia艂 mo偶liwo艣膰 zbudowania ogar贸w, nasza ulubiona rasa (terranie) mog艂aby wygra膰 turniej. Jak to zwykle bywa, podj臋li艣my spontaniczn膮 decyzj臋 pod wp艂ywem tego meczu i natychmiast zabrali艣my si臋 za wprowadzanie zmian w balansie gry.

Z tego wzgl臋du ponownie wprowadzili艣my t臋 jednostk臋 do wewn臋trznej wersji gry, kt贸r膮 wykorzystujemy do test贸w w naszej firmie. Po dodaniu ogara gra terranami sta艂a si臋 niesamowicie satysfakcjonuj膮ca. Jednak za ka偶dym razem, gdy musieli艣my stawia膰 im czo艂a, kieruj膮c nasz膮 ulubion膮 ras膮 (zergami), co艣 by艂o wyra藕nie nie tak. Taka sytuacja by艂a oczywi艣cie nie do pomy艣lenia, wi臋c uznali艣my, 偶e musimy da膰 ogary tak偶e zergom.

Kiedy jednak d艂u偶ej zastanowili艣my si臋 nad t膮 decyzj膮, zdali艣my sobie spraw臋, 偶e nasza ulubiona rasa (protosi) zacz臋艂a mie膰 pod g贸rk臋, poniewa偶 jako jedyna nie dysponowa艂a ogarami. Wtedy nas ol艣ni艂o: tak偶e protosi powinni je otrzyma膰, poniewa偶 jednym z naszych g艂贸wnych cel贸w przy projektowaniu StarCrafta II by艂o stworzenie jak najbardziej podobnych do siebie trzech ras.

Po rozwa偶eniu wszystkich za i przeciw, koniec ko艅c贸w, oto, co postanowili艣my zmieni膰 w grze:

  • Ogar zosta艂 dodany dla rasy terran, bo roboty s膮 fajne, a wygl膮d ogara jest niesamowity.
  • Ogar zosta艂 dodany dla rasy zerg贸w, 偶eby dalej mia艂y szans臋 w starciu z terranami.
  • Ogar zosta艂 dodany dla rasy protos贸w, 偶eby protoscy gracze nie j臋czeli nam o nim na forum.

Wprawdzie zdajemy sobie spraw臋, 偶e wymienione powy偶ej zmiany s膮 drastyczne, ale zach臋camy wszystkich do zalogowania si臋 i sprawdzeniu ich samemu w grze zamiast wyci膮ga膰 pochopne wnioski. Mo偶ecie jak najbardziej podzieli膰 si臋 z nami waszymi przemy艣leniami, ale tym razem nie b臋dziemy bra膰 pod uwag臋 偶adnych opinii i sugestii.

Wi臋cej informacji o sekretach ogar贸w znajdziecie w naszym artykule pt. "Ogar: Pytania i odpowiedzi". Histori臋 ich powstania przedstawia opublikowane w艂a艣nie w naszej sekcji wiedzy o uniwersum StarCrafta opowiadanie pt. "Film na zam贸wienie".

GL HF!


殴r贸d艂o: Battle.net

Battle News
TeamLiquid Legacy StarLeague - wynikiTeamLiquid Legacy StarLeague - wyniki
Niedziela, 31.03.2013, 21:40 :: nAiL :: komentarze (0)Niedziela, 31.03.2013, 21:40 :: nAiL :: komentarze (0)

W walce fina艂owej, w bratob贸jczym pojedyneku Zerg vs Zerg, Sziky stawi艂 czo艂a Michael'owi w formule Bo7. Sziky wspi膮艂 si臋 na wy偶yny i wygra艂 cztery walki z rz臋du! Trzecie miejsce zaj膮艂 za艣 Skzlime wygrywaj膮c 3:2 z eOnzErG.

Je偶eli nie mieli艣cie okazji 艣ledzi膰 rozgrywek, to polecam obejrze膰 VOD'y lub po prostu 艣ci膮gn膮膰 Replay Pack.


殴r贸d艂o: TeamLiquid.net

Battle News
Fina艂 TeamLiquid Legacy StarLeague - dzi艣 21:00Fina艂 TeamLiquid Legacy StarLeague - dzi艣 21:00
Sobota, 30.03.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)Sobota, 30.03.2013, 17:10 :: nAiL :: komentarze (0)

15st膮 rocznic臋 narodzin StarCraft I zaczynamy 艣wi臋towa膰 ju偶 dzi艣! Godzina 21:00! Obecno艣膰 obowi膮zkowa! Uczcijmy t臋 okazj臋 ogl膮daj膮c fina艂y TeamLiquid Legacy StarLeague!

Dla przypomnienia szybki skr贸t - walka fina艂owa to Sziky vs Michael, za艣 o trzecie miejsce na podium powalcz膮 Skzlime vs eOnzErG.

Zapraszam na oficjalny stream. HF!


殴r贸d艂o: TeamLiquid.net

StarCraft News
15 lat w sektorze Koprulu15 lat w sektorze Koprulu
Sobota, 30.03.2013, 08:32 :: nAiL :: komentarze (1)Sobota, 30.03.2013, 08:32 :: nAiL :: komentarze (1)

* Transmisja przychodz膮ca. Nawi膮zano po艂膮czenie: *

Witajcie dow贸dcy! Mo偶liwo艣膰 艣wi臋towania 15. urodzin nie zdarza si臋 cz臋sto, dlatego jeste艣my naprawd臋 szcz臋艣liwi, mog膮c razem z wami wszystkimi uczci膰 to nadzwyczajne osi膮gni臋cie w historii serii StarCraft.

Po premierze StarCrafta, kt贸ra mia艂a miejsce 31 marca 1998 r., razem z milionami graczy przenie艣li艣my si臋 w czasie i przestrzeni do XXV wieku i po raz pierwszy odwiedzili艣my ogarni臋ty chaosem sektor Koprulu. Wyszkolili艣my liczne oddzia艂y i zr贸wnali艣my z ziemi膮 niezliczone bazy wrog贸w, opowiadaj膮c si臋 po stronie tocz膮cych ze sob膮 wojn臋 terran, protos贸w lub zerg贸w. Zaledwie dziewi臋膰 miesi臋cy p贸藕niej, po premierze StarCraft: Brood War, Kr贸lowa Ostrzy zaj臋艂a miejsce w panteonie najs艂ynniejszych czarnych charakter贸w wszech czas贸w, a Korea Po艂udniowa oszala艂a na punkcie zawodowych rozgrywek w StarCrafta.

Przeskoczmy do 2010 roku, kiedy po dwunastu latach gor膮czkowego oczekiwania, na ca艂ym 艣wiecie zadebiutowa艂 StarCraft II: Wings of Liberty. Stan臋li艣my w贸wczas do heroicznej walki z si艂ami Dominium Arcturusa Mengska, kieruj膮c poczynaniami Jima Raynora, a ponadto dopingowali艣my rywalizuj膮cych ze sob膮 zawodowc贸w, nale偶膮cych do 艣wiatowej sceny StarCrafta II, kt贸ra nieustannie zyskuje na popularno艣ci i jest z uznaniem okre艣lana mianem "e-sportu". Teraz, nieca艂y miesi膮c po premierze StarCraft II: Heart of the Swarm, musimy nie tylko stawi膰 czo艂a Kerrigan i jej 偶ar艂ocznemu szczepowi zerg贸w, lecz tak偶e pogodzi膰 si臋 z faktem, 偶e kiedy dobrze si臋 bawimy, czas naprawd臋 p艂ynie szybciej. Ju偶 za kilka dni b臋dziemy 艣wi臋towa膰 niesamowite osi膮gni臋cie: pi臋tnaste urodziny serii StarCraft.

Jeste艣my szcz臋艣liwi, 偶e mo偶emy zaprosi膰 was do 艣wi臋towania razem z nami. Z tej wyj膮tkowej okazji przygotowali艣my nowe wspania艂e osi膮gni臋cie oraz trzy portrety do odblokowania, przedstawiaj膮ce terranina, protosa i zerga, kt贸re pojawi艂y si臋 na pude艂kach pierwszego StarCrafta.

Naszym zdaniem wprowadzenie tych portret贸w b臋dzie wspania艂ym ho艂dem dla niezwyk艂ej historii StarCrafta, a zarazem pozwoli wszystkim fanom uczestniczy膰 w obchodach 15. urodzin serii. Kto jednak zechce odblokowa膰 te wyj膮tkowe nagrody, b臋dzie musia艂 si臋 podj膮膰 niebezpiecznej misji bojowej:

Cel misji:

  • Rozegraj jeden mecz w StarCrafta II w dowolnym trybie sieciowym do godz. 21.00 czasu polskiego 17 kwietnia (pozosta艂e do rozegrania mecze: 1)

Od 31 marca do zdobycia wyj膮tkowego osi膮gni臋cia z okazji 15. urodzin StarCrafta b臋dzie wymagane rozegranie jednego meczu w ramach Salonu Gier lub w sekcji gier dowolnych, b膮d藕 te偶 w nast臋puj膮cych trybach: szkolenia, starcia, poza rankingiem lub rankingowym. Gdy tylko otrzymacie osi膮gni臋cie, wszystkie trzy portrety zostan膮 na sta艂e odblokowane na waszym profilu postaci w StarCraft II.

Domy艣lamy si臋, o czym w艂a艣nie pomy艣leli艣cie - nie, to nie jest 偶art z okazji Prima Aprilis. Warto jednak podkre艣li膰, 偶e misje z kampanii, gry dowolne rozegrane poza sieci膮, ogl膮danie powt贸rek oraz uczestnictwo w grach znajomych jako obserwatorzy nie pozwol膮 wam zdoby膰 okoliczno艣ciowych nagr贸d. Upewnijcie si臋 wi臋c, 偶e wybrali艣cie jeden z wymienionych powy偶ej tryb贸w sieciowych. Miejcie te偶 na uwadze, 偶e wyj膮tkowe osi膮gni臋cie zostanie przyznane dopiero po zako艅czeniu gry. Innymi s艂owy, je偶eli opu艣cicie mecz rankingowy "4 na 4" przed jego zako艅czeniem, osi膮gni臋cie nie zostanie wam zaliczone, dop贸ki wszyscy pozostali gracze nie opuszcz膮 gry.

艢wi臋tujcie 15. urodziny StarCrafta razem z nami i pochwalcie si臋 nowymi portretami na platformie Battle.net w dniach 31 marca-17 kwietnia. Zach臋camy was te偶 do podzielenia si臋 swoimi najlepszymi wspomnieniami zwi膮zanymi ze StarCraftem - w tym celu u偶ywajcie hashtaga #SC15 na Twitterze.

Zanim po艂膮czenie dobiegnie ko艅ca, mamy dla was jeszcze jeden prezent. Liczymy, 偶e rozbudzi on w waszych wojskach zapa艂 do walki o zwyci臋stwo, kiedy podejmiecie si臋 realizacji zleconego wam zadania. Przygotowali艣my dla was niesamowit膮 tapet臋, kt贸ra ukazuje 偶o艂nierza marine terran, hydraliska zerg贸w oraz protoskiego zelot臋 w ca艂ej ich okaza艂o艣ci.

Dow贸dcy, do dzie艂a! Zbierzcie wojska, zalogujcie si臋 do StarCrafta II i roznie艣cie w py艂 waszych przeciwnik贸w. Czekamy na wie艣ci o waszych mia偶d偶膮cych zwyci臋stwach.

* Koniec odprawy *


殴r贸d艂o: Battle.net


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona