Strona g艂贸wna Forum Podzi臋kowania Kontakt Wsp贸艂praca Linki O serwisie Autorzy
Jednostki - Zerg Larva
Zobacz opis
Zapraszamy na forum!
Site News
StarCraft2.net.pl - Drzewka technologiczneStarCraft2.net.pl - Drzewka technologiczne
Wtorek, 12.05.2009, 21:44 :: Negro :: komentarze (1)Wtorek, 12.05.2009, 21:44 :: Negro :: komentarze (1)

Informujemy, 偶e serwis StarCraft2.net.pl przygotowa艂 drzewka technologiczne Terran oraz Protoss贸w w StarCraft II. Praca wykonana jest na prawd臋 bardzo solidnie i 艂adnie tote偶 zach臋camy do zapoznania si臋 z tymi pozycjami, tym bardziej, 偶e p贸ki co w艂asnych niestety nie posiadamy. Drzewko technologiczne Zerg贸w b臋dzie opracowane wkr贸tce.

Terran Tech TreeProtoss Tech Tree


殴r贸d艂o: StarCraft2.net.pl

Wywiad
Dustin Browder dla GameStar - t艂umaczenieDustin Browder dla GameStar - t艂umaczenie
Poniedzia艂e, 11.05.2009, 00:37 :: Negro :: komentarze (2)Poniedzia艂e, 11.05.2009, 00:37 :: Negro :: komentarze (2)

Trzy dni temu, w czwartek informowali艣my was o tym, 偶e niemiecki serwis GameStar przeprowadzi艂 ekskluzywny wywiad z Dustinem Browderem, g艂贸wnym projektantem StarCrafta II. Mimo i偶 wywiad zawiera informacje, kt贸re ju偶 wcze艣niej by艂y publikowane nadal jest w nim du偶o ciekawych wiadomo艣ci. Dlatego te偶 dzisiaj, jako jedyni w Polsce prezentujemy wam pe艂ne t艂umaczenie tego wywiadu.
T艂umaczenia tego niekr贸tkiego tekstu z j臋zyka angielskiego podj膮聟艂 si臋 Deimos0, za co wszyscy bardzo mu dzi臋kujemy.

T艂umaczenie ca艂ego wywiadu znajduje si臋 TUTAJ.


Korzystaj膮聟c z okazji chcia艂bym wszystkich poinformowa膰, 偶e do naszego grona redaktorskiego (lub moderatorskiego, je偶eli kto艣 woli) do艂膮聟czyli Deimos0 oraz Spychi. Ch艂opakom gratulujemy awansu a innych zach臋camy do udzielania si臋 na stronie.


殴r贸d艂o t艂umaczenia: Team Liquid

SC2 News
Brood Lord, Raven oraz High Templar - nowe informacjeBrood Lord, Raven oraz High Templar - nowe informacje
Sobota, 09.05.2009, 17:20 :: Negro :: komentarze (2)Sobota, 09.05.2009, 17:20 :: Negro :: komentarze (2)

Nie milkn膮聟 dyskusje na temat nowych mechanizm贸w dla poszczeg贸lnych ras, co przy膰mi艂o najwyra藕niej bardziej szczeg贸艂owe dane - chodzi mianowicie o Brood Lorda, jednostk臋 Zerg贸w wspomnian膮聟 w jednym z poprzednich fansite'owych Q&A. Na szcz臋艣cie wzmianka o tym nowym wzmocnieniu si艂 Roju nie usz艂a uwadze Freelancera ze StarCraft Wire, dzi臋ki czemu ju偶 teraz mo偶na zobaczy膰 model, kt贸ry przedstawia w艂a艣nie Brood Lorda.

Dla przypomnienia cytat z Q&A Starfeedera:

Zergowie maj膮聟 now膮聟 jednostk臋 szturmow膮聟, znan膮聟 jako Brood Lord. Jest naprawd臋 silny! Jest o wiele gro藕niejszy ni偶 Guardian, lecz wci膮聟偶 mutuje z formy Mutaliska. Wspomniana jednostka zast膮聟pi Swarm Guardiana, b臋dzie r贸wnie偶 mia艂a nowy wizerunek graficzny. Brood Lord obecnie posiada 350 P呕, zasi臋g - 9, zadaje 25 obra偶e艅 i przy ka偶dym ataku tworzy Broodlinga, kt贸ry b臋dzie 偶y艂 tylko kilka sekund zadaj膮聟c pomniejsze obra偶enia.

Jak wida膰, si艂y Zerg贸w wci膮聟偶 potrafi膮聟 zaskoczy膰, a tak silna jednostka, o ile oczywi艣cie nie b臋dzie wymaga艂a zbyt du偶ych nak艂ad贸w finansowych, stanowi膰 b臋dzie powa偶ny atut w natarciach na si艂y pozosta艂ych ras. Zerg贸w w StarCraft 2 na pewno nie b臋dzie mo偶na lekcewa偶y膰.

Uaktualnienia nie min臋艂y r贸wnie偶 Nighthawka oraz High Templara - obie jednostki otrzyma艂y nowe zdolno艣ci. Wa偶na uwaga - obecnie Nighthawk zosta艂 przemianowany na Ravena. Oto cytaty dotycz膮聟ce obu umiej臋tno艣ci:

Raven:
Dron obronny - Tworzy drona, przechwytuj膮聟cego wrogie pociski/rakiety wystrzeliwane ze struktur obronnych, np. terra艅skich wie偶yczek.

High Templar:
Plasma Surge - Zdolno艣膰 podobna do tej, wykorzystywanej przez Shield Battery. Pozwala na艂adowa膰 tarcze protosskich jednostek w wyznaczonym obszarze.

Blizzard nie ustaje w uaktualnieniach nawet w obliczu szybko zbli偶aj膮聟cej si臋 bety, wida膰 dzi臋ki temu jak wiele pracy wk艂adane jest w sam膮聟 gr臋 i to, by jak najbardziej podoba艂a si臋 ona fanom. Protosskich graczy z pewno艣ci膮聟 ucieszy wzmocnienie starej zdolno艣ci 艂adowania tarcz, szczeg贸lnie fakt, i偶 jest to umiej臋tno艣膰 obszarowa.


殴r贸d艂a: StarCraft Wire | Team Liquid
T艂umaczenie: Deimos0

Site News
StarCraft Legacy powraca!StarCraft Legacy powraca!
Sobota, 09.05.2009, 03:30 :: Negro :: komentarze (5)Sobota, 09.05.2009, 03:30 :: Negro :: komentarze (5)

scl1scl1 Wreszcie! Po d艂ugiej nieobecno艣ci do 偶ycia, w zupe艂nie nowej formie wraca jeden z najstarszych i najlepszych serwis贸w o StarCrafcie w sieci - StarCraft Legacy. Jak strona prezentuje si臋 w nowej szacie? Jednym s艂owem - osza艂amiaj膮聟co! Nowy system i szata graficzna s膮聟 nie tylko 艂adniejsze i bardziej dopracowane, ale te偶 bardziej funkcjonalne i intuicyjne.

Po wej艣ciu na stron臋 od razu w oczy rzuca si臋 nowe wielkie logo z Wysokim Templariuszem (fragment tego loga widzicie po prawej). Zaraz potem nasz膮聟 uwag臋 przykuwa sporych rozmiar贸w hologram Wysokiego Templariusza znajduj膮聟cy si臋 na szczycie prawego menu. Co ciekawe - hologram ten jest nie tylko ozdobnikiem ale animowanym menu s艂u偶膮聟cym do surfowania po cz臋艣ci spo艂eczno艣ciowej serwisu i obs艂ugi w艂asnego konta.

Skoro ju偶 jeste艣my przy cz臋艣ci spo艂eczno艣ciowej warto doda膰, 偶e serwis dorobi艂 si臋 kilku zupe艂nie nowych funkcji. Po pierwsze dorobi艂 si臋 w艂asnego Forum kt贸re zosta艂o wydzielone z BlizzForums i teraz jest zintegrowane ze stron膮聟. Kolejn膮聟, jeszcze ciekawsz膮聟 fukcj膮聟 jest System Blog贸w. Pozwala on na prowadzenie w艂asnego bloga ka偶dej zarejestrowanej na stronie osobie. Ostatni膮聟 now膮聟 funkcj膮聟 jest cotygodniowy oficjalny Newsletter podsumowuj膮聟cy wszystkie informacje dotycz膮聟ce SC z danego tygodnia.

Strona zawiera oczywi艣cie wszystkie zasoby, jakie znajdowa艂y si臋 na niej wcze艣niej. Co wi臋cej - zosta艂a uzupe艂niona o zupe艂nie nowe materia艂y zwi膮聟zane z og贸ln膮聟 wiedz膮聟 o Uniwersum StarCrafta takie jak obszerne streszczenia dodatk贸w Insurrection oraz Retribution czy te偶 rozszerzony artyku艂 StarCraft Story opisuj膮聟cy ca艂膮聟 histori臋 przedstawion膮聟 w grze i wszystkich dodatkach.

W ramach przypomnienia - nadal czekamy na now膮聟 wersj臋 StarCraft.org - drugiej obok StarCraft Legacy bardzo znanej i leciwej ju偶 strony, a jednocze艣nie oficjalnej Bazy Map do StarCrafta.


殴r贸d艂o: StarCraft Legacy

SC2 News
Dustin Browder podsumowuje zmiany w SC2Dustin Browder podsumowuje zmiany w SC2
Pi?tek, 08.05.2009, 20:33 :: Deimos0 :: komentarze (0)Pi?tek, 08.05.2009, 20:33 :: Deimos0 :: komentarze (0)

Dobrych wiadomo艣ci nigdy za ma艂o, wi臋c kolejny z pracownik贸w Blizzarda - znany wszystkim Dustin Browder - da艂 si臋 nam贸wi膰 na ma艂y wywiad. Wydaje si臋, i偶 jest to wywiad jeszcze z WWI 2008, jednak ka偶da porcja informacji bezpo艣rednio ze 藕r贸d艂a jest wa偶na. Pozostaje wi臋c odda膰 g艂os serwisowi GameStar i odpowiadaj膮聟cemu Dustinowi.

Przechodz膮聟c natomiast do samego wywiadu, je艣li kto艣 ma ochot臋, pod TYM adresem znajdzie oryginaln膮聟, niemieck膮聟 tre艣膰.

T艂umaczenie fragmentu wywiadu:

GameStar:
W SC2 znajd膮聟 si臋 znane ju偶 rasy - nie brzmi to jak powa偶na innowacja. Czy mimo to rozgrywka multiplayer b臋dzie si臋 r贸偶ni膰 od pierwowzoru?

Dustin Browder: Ci臋偶ko powiedzie膰. Wszystko zale偶y od ostatecznego zbalansowania. Wiecie jak 艣wietny pod tym wzgl臋dem by艂 pierwszy SC - w sequelu zmienili艣my sporo, chcemy si臋 jednak zorientowa膰 co spodoba si臋 graczom, a co nie - po to pracujemy nad bet膮聟.

GameStar:
Co b臋dzie dzia艂o si臋 podczas beta-test贸w?

Dustin Browder: Zobaczymy kt贸re taktyki oka偶膮聟 si臋 popularne - w ten spos贸b sprawdzimy, kt贸re elementy gry dzia艂aj膮聟 jak nale偶y. P贸藕niej dopracujemy ca艂o艣膰 pod k膮聟tem wi臋kszej grywalno艣ci r贸偶nych sposob贸w prowadzenia meczy. Zdanie graczy zawsze by艂o dla nas bardzo wa偶ne, sp贸jrzcie zreszt膮聟 jak zmieni艂 si臋 StarCraft i Brood War, dlatego mo偶liwe, 偶e SC2 b臋dzie znacznie si臋 r贸偶ni艂 od tego, co pokazujemy teraz.

GameStar:
Co obecnie stanowi najwi臋ksz膮聟 r贸偶nic臋 w por贸wnaniu do pierwszego StarCrafta?

Dustin Browder: B臋dzie to chyba mobilno艣膰 - ze wzgl臋du na nowe 艣rodki transportu rasy s膮聟 bardziej elastyczne w swoich dzia艂aniach.

GameStar:
Swoj膮聟 drog膮聟 - dlaczego zmienili艣cie Nydus Canal? Gdy grali艣my Zergami po raz pierwszy, musieli艣my przedrze膰 si臋 tym ogromnym robalem za lini臋 wroga. Obecnie mamy po prostu struktur臋, przypominaj膮聟c膮聟 Worma wygl膮聟dem. Stara wersja by艂a znacznie fajniejsza!

Dustin Browder: Racja, lecz sprawia艂o nam to wi臋cej problem贸w - zbyt wiele czasu musieli by艣my po艣wi臋ci膰, by gracze mogli kontrolowa膰 Worma tak, jak sobie to wyobra偶ali艣my. Poza tym, nie wp艂ywa艂 on zbyt dobrze na balans rozgrywki, wi臋c nie zobaczycie go w Wings of Liberty. Wci膮聟偶 jednak rozmawiamy na jego temat i by膰 mo偶e pojawi si臋 w przysz艂o艣ci.

GameStar:
Czy sojusznicy mog膮聟 korzysta膰 ze swoich Nydus Canal?

Dustin Browder: Obecnie nie. Dopiero co stworzyli艣my list臋 zdolno艣ci, kt贸re b臋d膮聟 wp艂ywa艂y na graczy sojuszniczych, Nydus nie znalaz艂 si臋 na razie na niej. Co Ty o tym my艣lisz?

GameStar:
By艂a by to co najmniej interesuj膮聟ca zdolno艣膰 w kwestii taktyki i planowania. Dlaczego by nie spr贸bowa膰?

Dustin Browder: Zobaczymy.

Ma艂e podsumowanie:

  • W obecnym buildzie, gra wymaga o wiele wi臋cej micro ni偶 w oryginalnym StarCraft
  • Mobilno艣膰 to najwi臋ksza r贸偶nica mi臋dzy SC2 a SC1
  • Sojusznicy nie mog膮聟 korzysta膰 nawzajem ze swoich Nydus Canal
  • Na najtrudniejszym poziomie, SI oszukuje otrzymuj膮聟c wi臋cej minera艂贸w, lecz nie korzysta ju偶 z maphacka
  • Mothership nie sprawdza si臋 jako superbro艅, lepiej wykorzystywa膰 go jako jednostk臋 wsparcia
  • W rozgrywce multiplayer wyst臋puj膮聟 efekty pogodowe
  • Cykl dnia i nocy nie zostanie dodany w potyczkach, ze wzgl臋du na s艂ab膮聟 widoczno艣膰
  • By膰 mo偶e dodane zostan膮聟 asymetryczne mapy

Nie s膮聟 to mo偶e rewolucyjne wie艣ci, ale jak zawsze unaoczniaj膮聟 drog臋, kt贸r膮聟 SC2 ju偶 przeby艂, a jaka wci膮聟偶 jeszcze przed nim. Mo偶emy wi臋c oczekiwa膰 naprawd臋 du偶ych zmian, tym bardziej gdy programi艣ci wezm膮聟 pod lup臋 ewentualne b艂臋dy podczas trwania bety - wszyscy kt贸rzy posiadaj膮聟 klucze niech wi臋c maj膮聟 oczy szeroko otwarte i uwa偶aj膮聟 na wszelkie potkni臋cia. Ostatecznie, zale偶y nam przecie偶 na tym, by SC2 naprawd臋 okaza艂 si臋 hitem.


殴r贸d艂o: StarCraft Wire
T艂umaczenie: Deimos0

SC2 News
Beta SC2 ju偶 w wakacjeBeta SC2 ju偶 w wakacje
Pi?tek, 08.05.2009, 16:59 :: Negro :: komentarze (1)Pi?tek, 08.05.2009, 16:59 :: Negro :: komentarze (1)

Mike Morhaime, Prezydent Blizzard Entertainment potwierdzi艂, 偶e zamkni臋ta Beta StarCrafta 2 rozpocznie si臋 tego lata. To og艂oszenie zosta艂o wypowiedziane podczas konferencji prasowej po raporcie przychod贸w Activision Blizzard.
Je艣li chcecie dowiedzie膰 si臋 wi臋cej na temat raportu przychod贸w z pierwszego kwarta艂u wejd藕cie na oficjaln膮聟 stron臋 Activision Blizzard. Ju偶 teraz zacznijcie przygotowania swoich pecet贸w na bet臋 i wype艂nijcie aplikacj臋 beta opt-in, je艣li jeszcze tego nie zrobili艣cie.

O to co Mike powiedzia艂 na temat Bety StarCrafta 2:

Morhaime: Tego lata zaczniemy beta testy - ta faza daje sygna艂, 偶e s膮聟 to ostatnie proste w produkcji. Podczas zewn臋trznych beta test贸w StarCrafta II b臋dziemy testowali nowy Battle.net i jego nowe funkcj臋, kt贸re s膮聟 zaprojektowane w celu po艂膮聟czenia wszystkich przysz艂ych gier Blizzarda. Dost臋pne b臋d膮聟 r贸wnie偶 nowe narz臋dzia, kt贸re b臋d膮聟 u艂atwia艂y graczom komunikacj臋 mi臋dzy sob膮聟 podczas gry. Przedstawimy tak偶e scentralizowany system, kt贸ry pozwoli graczom na zarz膮聟dzanie wszystkimi grami Studia Blizzard i tymi wydanymi w przysz艂o艣ci, tak by nie trzeba by艂o logowa膰 si臋 w paru miejscach.


殴r贸d艂o: StarCraft Wire
T艂umaczenie: Spychi


<< Poprzednie | Nast臋pne >>
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123
Poprzednia strona Na g贸r臋 Nast臋pna strona